یک فرمانده

توضیحات یک فرمانده ارتش درباره سطح آمادگی پدافند هوایی ایران

کدخبر: ۶۱۲۸۷۵
اقتصادنیوز : فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت که سامانه‌ها و تجهیزات نیروی پدافند هوایی نه‌تنها برای مقابله با تهدیدات هوایی دشمن بلکه برای کم‌اثر کردن این تهدیدات طراحی و ساخته می‌شوند.
  توضیحات یک فرمانده ارتش درباره سطح آمادگی پدافند هوایی ایران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، امیر علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در گروه پدافند هوایی شهید نیک‌اندیش تبریز از بخش‌های مختلف سایت موشکی مرصاد بازدید کرد و توان رزمی و آمادگی دفاعی این سایت موشکی را مورد ارزیابی قرار داد.

 

استقرار پدافند هوایی ارتش ایران در بیش از ۴ هزار و ۷۰۰ نقطه!

امیر صباحی‌فرد در این بازدید اظهار داشت: با توجه به تهدیدات موجود در پیرامون ایران اسلامی و فرامنطقه در بالاترین سطح از آمادگی رزمی و توان دفاعی قرار داریم.

وی با اشاره به اینکه پدافند هوایی به صورت لحظه‌ای تحرکات هوایی را رصد و اقدامات تاکتیکی متناسب با تهدیدات را انجام می‌دهد، گفت: امروز سامانه‌ها و تجهیزات ما نه‌تنها برای مقابله با تهدیدات هوایی دشمن، بلکه برای کم‌اثر کردن تهدیدات آن‌ها طراحی و ساخته می‌شود.

فرمانده نیروی پدافند هوایی خاطرنشان کرد: علت اینکه دشمنان جرأت نگاه چپ به آسمان ایران را ندارند، ناشی از اقتداری است که به واسطه نیروی انسانی مؤمن، متخصص و تجهیزات پیشرفته بومی برای کشور ایجاد شده است.

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید