مهاجری:

حسن روحانی چه تاییدصلاحیت شود و عضو خبرگان شود و چه ردصلاحیت شود برنده بازی انتخابات است

کدخبر: ۶۱۳۰۵۹
اقتصادنیوز: حضور روحانی در فضای انتخابات می‎تواند حجم قابل‌توجهی از اظهارنظرهای جریان تندرو بر علیه او را به همراه داشته باشد.
حسن روحانی چه تاییدصلاحیت شود و عضو خبرگان شود و چه ردصلاحیت شود برنده بازی انتخابات است

به گزارش اقتصادنیوز، محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا به هم میهن گفت:  روحانی نشان داده است که حضور او می‌تواند به‌راحتی جو سنگینی علیه خالص‌سازها به وجود آورد و این بار نیز آنها نگران هستند که این حضور بتواند علیه آنها  فضای منفی درست کند. از طرفی این جریان بالاخره می‌خواهد انتقام هشت سال گذشته را از ایشان بگیرد و اگر مخالفت نکند و اتهام‌پراکنی نداشته باشد، کار غیرمعمولی انجام داده است. از طرفی اگر انتخابات برگزار شود و آقای روحانی هم انتخاب شود، معنای بسیار بدی برای جریان تندروی اصولگرا خواهد داشت و نشان می‌دهد بخشی از جامعه می‌توانند فردی را به مجلس خبرگان بفرستند که با نُرم‌های سیاسی آنها کاملا متفاوت است.

مهاجری در باره گمانه ردصلاحیت روحانی گفت: در هر صورت برای آقای روحانی تایید و ردصلاحیت بازی برد است. او چه در انتخابات تاییدصلاحیت بشود، چه نشود، بازنده این ماجرا نخواهد بود. معتقدماو  هوشمندترین چهره سیاسی بعد از انقلاب است و همین نگرانی جریان رقیب را به همراه دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید