بمباران شدید اراضی اشغالی توسط القسام / حزب الله پایگاه‌های اسرائیل را به خون کشید

کدخبر: ۶۱۳۲۶۵
اقتصادنیوز: با از سرگیری حملات اسرائیل به غزه، گردان‌های القسام اراضی اشغالی را هدف حملات موشکی قرار داد.
بمباران شدید اراضی اشغالی توسط القسام / حزب الله پایگاه‌های اسرائیل را به خون کشید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس شهرک اسدود و مناطق گسترده‌ای در اطراف آن در اراضی اشغالی را هدف حملات موشکی قرار داد.

شبکه خبری الجزیره گزارش داد، گردان‌های عزالدین القسام همچنین نیروهای رژیم صهیونیستی را در ساختمانی در بیت حانون با چهار راکت هدف قرار داد.

این گردان‌ها اعلام کردند که تجمعات نیروهای دشمن در شمال و جنوب شهر غزه را با ده‌ها خمپاره هدف قرار دادند.

کاخ سفید مدعی شد / آتش بس غزه تداوم می‌یابد؟

پیش از این منابع عبری اعلام کرده بودند که آژیرهای هشدار در اسدود و مناطق گسترده‌ای در غلاف غزه به صدا درآمد.

گردان‌های القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز اعلام کرد که این نیروها وارد درگیری‌های شدیدی با سربازان دشمن در اطراف بیمارستان الرنتیسی در محله النصر در شهر غزه شدند.

همچنین سخنگوی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی منازل مسکونی و مدارسی را که آوارگان به آنجا پناه می‌برند بمباران کرده است.

گردان‌های القسام همچنین تل آویو را در واکنش به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی با چندین موشک هدف قرار داد.

از سوی دیگر، حزب الله لبنان اعلام کرد که تجمع سربازان رژیم صهیونیستی را در اطراف پایگاه المرج و پایگاه جل العلام در مرزهای لبنان و اراضی اشغالی هدف قرار داده است.

رژیم صهیونیستی صبح امروز جمعه بعد از پایان مدت آتش بس، حملات خود به نوار غزه را از سرگرفت. از صبح امروز تاکنون بیش از ۱۰۹ فلسطینی شهید و صدها تن زخمی شده‌اند.

در این راستا، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بتسلئیل اسموتریچ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم خواسته که پایان روند آتش بس را به صورت کاملا واضح اعلام کرده و تمام ارتباطات را با حماس و میانجیگران قطع کند.

بنیامین نتانیاهو نیز اعلام کرد که این رژیم به جنگ در غزه تا زمان تحقق تمام اهداف خود که شامل آزادی اسرا و از بین بردن حماس و تضمین عدم تکرار حملات حماس به اراضی اشغالی است، ادامه خواهد داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید