اختلاف در مجلس بر سر کمیسیون تلفیق بودجه

کدخبر: ۶۱۳۵۹۱
اقتصاد نیوز : نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی از روند تشکیل کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ انتقاد کرد و خواستار برگزاری انتخابات مجدد شد.
اختلاف در مجلس بر سر کمیسیون تلفیق بودجه

 به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری گفت: طبق ماده ۴۱ آیین نامه داخلی کمیسیون تلفیق بودجه باید پس از تحویل لایحه بودجه به مجلس تشکیل شود اما این اتفاق رخ نداد و کمیسیون تلفیق لایحه بودجه زودتر تشکیل شد و اقدامی خلاف آیین نامه صورت گرفت.

 

وی ادامه داد: بر این اساس تشکیل کمیسیون تلفیق خلاف آیین نامه داخلی بوده و مشروعیت ندارد و باید اعضای آن مجددا انتخاب شود.

دفاع تمام قد قالیباف از مجلس یازدهم / با وجود نقاط ضعف ، عملکرد مجلس یازدهم قابل دفاع است

فلاحی در تذکر دیگری بیان کرد: نباید افراد متفرقه در امور مجلس دخالت کنند؛ اینکه این افراد گاهی بین صندلی‌های نمایندگان می چرخند، درست نیست و باید جلوی این کار گرفته شود. مجلس شأن و جایگاهی دارد که باید مراقبت شود که زیر سوال نرود.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: در روز سه شنبه ۳۰ آبان که کمیسیون تلفیق تشکیل شد، همان روز لایحه بودجه دولت به مجلس آمد که دولت نیز اعلام کرد و آقای حسینی معاون رییس جمهور هم می تواند آن را تایید کند.

وی ادامه داد: درباره اینکه دوستان و همکاران غیرنماینده بین صندلی های محلس در صحن تردد نداشته باشند، نیز موضوعی است که نمایندگان دولت باید به آن توجه کنند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید