یمن، آمریکا را تهدید کرد/ حملات دردناکی را علیه تل‌آویو آغاز می‌کنیم

کدخبر: ۶۱۳۶۷۴
اقتصادنیوز: سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن تأکید کرد در جنگ سرنوشت‌سازی با دشمن صهیونیست و آمریکا قرار داریم و تا زمانی به آن ادامه خواهیم داد که حملات به غزه متوقف شود.
یمن، آمریکا را تهدید کرد/ حملات دردناکی را علیه تل‌آویو آغاز می‌کنیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن تأکید کرد که با آغاز مجدد حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، حملات دردناک و کوبنده‌ای علیه این رژیم انجام خواهند داد.

بیانیه نیروهای مسلح یمن: آماده واکنش به شروع احتمالی جنگ در غزه هستیم

سریع همچنین گفت: امروز ما در جنگ سرنوشت‌سازی با دشمن صهیونیستی و آمریکا قرار داریم و تا زمانی به آن ادامه خواهیم داد که حملات به غزه متوقف شود.

مقام‌های انصارالله و ارتش یمن طی هفته‌های اخیر و به دنبال تشدید حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی علیه نوار در محاصره غزه، ضمن حمایت فلسطینیان به اقداماتی از قبیل حملات موشکی و پهپادی به فلسطین اشغالی دست زده‌اند. 

فشار یمن بر اسرائیل جواب داد/ کشتی‌های اسرائیلی تغییر مسیر دادند

یمن در ادامه حمایت‌های اخیر از فلسطین، اخیرا یک کشتی اسرائیلی به نام «گلکسی لیدر» را تحت کنترل درآورد و آن را به سواحل خود منتقل کرد. نیروی دریایی یمن در بیانیه‌ای اعلام کرده بود: «به عملیات‌های نظامی خود علیه کشتی‌ها و منافع دشمن اسرائیلی تا زمان پایان تجاوز‌ها به غزه و دست کشیدن دشمن از جنایات در حق مردم فلسطین ادامه خواهیم داد».

نیروی دریایی یمن همچنین تأکید کرد: «به تمام کشتی‌هایی که از دریای سرخ عبور می‌کنند ابلاغ می‌کنیم از کشتی‌های اسرائیلی فاصله بگیرند و سیستم‌های شناسایی خود را خاموش نکنند».

شبکه خبری المسیره به نقل از این فرمانده یمنی گزارش داد: این افتخار برای ما کافی است که در حمایت از غزه و فلسطین، موضع شایانی اتخاذ کردیم که در تاریخ جاودانه خواهد شد.

وی با اشاره به درگیری ارتش یمن با دشمن صهیونیستی و حمله به آن، تأکید کرد: آماده تمامی گزینه‌ها هستیم تا به هر گونه حمله به خود، پاسخ دهیم؛ چه این حمله از سوی اسرائیل باشد، یا آمریکا یا عربستان و امارات.

سریع در پایان خاطر نشان کرد: اگر آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها به یمن حمله کنند، حماقت بزرگی کرده‌اند؛ زیرا نیرو‌های مسلح یمن، پاسخ محکمی به آن خواهند داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی