جلسات محرمانه نتانیاهو درباره تشکیلات خودگردان فلسطین / ماجرا چیست ؟

کدخبر: ۶۱۳۹۸۴
اقتصادنیوز :نخست وزیر اسرائیل در جلسات محرمانه موضع خود را درباره تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد.
 جلسات محرمانه نتانیاهو درباره تشکیلات خودگردان فلسطین / ماجرا چیست ؟

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل ازایرنا، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی، مدعی شد که تشکیلات خودگردان فلسطین پس از جنگ در غزه جایی نخواهد داشت.

منابع صهیونیستی فاش کردند که نتانیاهو در جلسات محرمانه در هفته گذشته اعلام کرده که تشکیلات خودگردان فلسطین نه تنها پس از پایان جنگ جایی در غزه نخواهد داشت، بلکه اصلا این تشکیلات در غزه نخواهد بود.

طبق گزارش منابع صهیونیستی، نتانیاهو این موضوع را به اعضای کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی و مقامات آمریکایی که نامشان فاش نشده نیز گفته است.

این در حالی است که کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی به نقل از برخی منابع سیاسی که نامشان را فاش نکرد، گزارش داد که «جیک سولیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا طی روزهای آتی برای انجام گفت وگو درباره تداوم و مدت زمان جنگ و نیز نحوه جنگ در جنوب غزه، عازم فلسطین اشغالی خواهد شد.

ارتش اسرائیل زیر آتش القسام / دو نفربر دیگر هم منهدم شد

نتانیاهو پیش از این نیز ادعا کرده بود که تشکیلات خودگردان فلسطین در شکل و شمایل کنونی آن صلاحیت حکمرانی در غزه را ندارد.

وی مدعی شده بود که محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین حمله حماس در هفتم اکتبر را محکوم نکرده و برخی وزیران بارز وی به سبب این حمله، جشن گرفتند.

پیشتر محمود عباس اعلام کرده بود که آماده برعهده گرفتن مسؤولیت نوار غزه در چارچوب یک راهکار سیاسی فراگیر است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید