آغاز گفت‌وگوهای پوتین و رئیسی در مسکو

کدخبر: ۶۱۴۴۸۳
اقتصادنیوز: سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه اعلام کرد ولادیمیر پوتین امروز با همتای ایرانی خود در مسکو به صورت تک به تک و همچنین در قالب یک شام کاری گفت‌وگو می‌کند.
آغاز گفت‌وگوهای پوتین و رئیسی در مسکو

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه گفت ولادیمیر پوتین و همتای او ابراهیم رئیسی امروز پنجشنبه در یک نشست تک به تک، گفت‌وگوهای خود را آغاز می‌کنند و بعد در شام کاری مذاکرات دوجانبه ادامه می‌یابد. 

خبر مرتبط
فوری/ رئیسی وارد مسکو شد/ استقبال معاون نخست وزیر روسیه از رئیس‌جمهور

اقتصادنیوز: رئیس جمهور که به دعوت همتای روس خود به روسیه سفر کرده است، با استقبال معاون نخست وزیر و معاون وزیر خارجه این کشور وارد مسکو شد.

به گفته وی، مذاکرات در چارچوب سفر رئیس‌جمهور ایران به روسیه، در کرملین برگزار خواهد شد و انتظار نمی‌رود کنفرانس مطبوعاتی برگزار شود. 

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی امروز پنجشنبه ۱۶ آذر از سوی معاون نخست‌وزیر روسیه الکساندر نواک و معاون وزیر خارجه این کشور سرگئی ریابکوف در فرودگاه ونوکوا مسکو مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش فارس، مسائل دوجانبه از جمله تعاملات اقتصادی و موضوعات منطقه‌ای و بین‌المللی به‌ویژه موضوع فلسطین و تحولات غزه در دستورکار سفر یک روزه رئیس‌جمهور که به دعوت همتای روس انجام شده، قرار دارد. 

رئیسی پیش از عزیمت به مسکو گفت «از محورهای مهم مذاکره ما مسأله فلسطین، تلاش فوری برای قطع بمباران غزه، رفع محاصره مردم غزه، کمک‌رسانی به مردم غزه و فلسطین است. محوری‌ترین نکته رسیدن مردم فلسطین به حقوقشان است». 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید