واکنش تند حماس به برهنه کردن آوارگان فلسطینی توسط اشغالگران

کدخبر: ۶۱۴۶۵۰
اقتصادنیوز: رهبر حماس در بیانیه‌ای تاکید کرد که جستجوی بازداشت شدگان، درآوردن لباس‌های آنها و عکس گرفتن از آنها اقدامی است که تنها توسط گروه‌های مسلح «تروریست» انجام می‌شود.
واکنش تند حماس به برهنه کردن آوارگان فلسطینی توسط اشغالگران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، یک رهبر جنبش مقاومت اسلامی (حماس)، در بیانیه‌ای اعلام کرد که این جنبش از همه نهادها و سازمان‌های حقوق بشری و بشردوستانه می‌خواهد که فوراً درباره جنایت بازداشت آوارگان فلسطینی و غیرنظامیان مداخله کنند و با تمام امکانات فشار بیاورند تا اشغالگران اسیران غیرنظامی بی‌گناه را آزاد کنند.

بیانیه مهم القسام درباره هلاکت فرزند رئیس اسبق ستاد ارتش اسرائیل

الجزیره گزارش داد، عزت الرشق در بیانیه‌ای تاکید کرد که جستجوی بازداشت شدگان، درآوردن لباس‌های آنها و عکس گرفتن از آنها اقدامی است که تنها توسط گروه‌های مسلح «تروریست» انجام می‌شود.

وی همچنین دستگیری شهروندان آواره در مدرسه‌ای در شمال نوار غزه توسط ارتش اشغالگر و درآوردن لباس‌های آنان را جنایتی در تلافی ضربات وارده به اشغالگران توصیف کرد.

فعالان در شبکه‌های اجتماعی اقدامات نیروهای اشغالگر علیه اسرای غیرنظامی غزه را به همان روشی که داعش در اعدام‌های جمعی در سوریه و عراق به کار می‌برد، تشبیه کردند.

اشغالگران در توجیه این اقدام غیرانسانی مدعی شدند که هدفشان از دستگیری ده‌ها مرد این بوده که می‌خواستند بفهمند که آیا برخی از آنها افراد مسلح یا فعالان حماس هستند یا نه.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید