اتمام‌حجت یمن با کشتی‌های عبوری به سمت سرزمین‌های اشغالی

کدخبر: ۶۱۴۸۸۳
اقتصادنیوز: سخنگوی نیروهای مسلح یمن اظهار کرد: کشتی‌هایی که به سوی رژیم صهیونیستی حرکت کند، هدفی مشروع برای نیروهای مسلح یمن خواهد بود.
اتمام‌حجت یمن با کشتی‌های عبوری به سمت سرزمین‌های اشغالی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که اگر نیازهای غذایی و دارویی نوار غزه تامین نشود، یمن اجازه عبور کشتی‌ها به سوی اراضی اشغالی را نخواهد داد.

المسیره گزارش داد، «ژنرال یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که اگر نیازهای غذایی و دارویی نوار غزه تأمین نشود، این نیروها از حرکت هرگونه کشتی با هر ملیتی به سوی اراضی اشغالی جلوگیری خواهد کرد.

درخواست خانواده زندانیان اسرائیلی: اول آنها را آزاد کنید بعد با حماس بجنگید!

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد: هرگونه کشتی که به سوی رژیم صهیونیستی حرکت کند، هدفی مشروع برای نیروهای مسلح یمن خواهد بود. به تمامی کشتی‌ها و شرکت‌ها نسبت به دادوستد با بندرهای اسرائیلی هشدار می‌دهیم.

سریع ادامه داد: از زمان اعلام این بیانیه مصوبه منع عبور و مرور هرگونه کشتی به سوی رژیم صهیونیستی را اجرا خواهیم کرد.

وی افزود: تصمیم منع ورود کشتی‌های بیگانه به رژیم اشغالگر پس از موفقیت ما در منع عبور و مرور کشتی‌های اسرائیلی در دریای سرخ و دریای عرب اتخاذ می‌شود.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: ما به تداوم تجارت بین‌الملل و حرکت تمامی کشتی‌ها در دریا به جز کشتی‌هایی که به اسرائیل ارتباط داشته باشند یا کالاهایی را به سوی بندرهای اسرائیلی حمل کنند، تاکید داریم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید