اسرائیل جان بیش از 18 هزارنفر را گرفت

کدخبر: ۶۱۵۵۱۰
اقتصادنیوز: وزارت بهداشت غزه از افزایش آمار جانباختگان و مجروحان حملات اسرائیل خبر داد.
اسرائیل جان بیش از 18 هزارنفر را گرفت

  به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، وزارت بهداشت غزه امروز -سه‌شنبه- اعلام کرد، از زمان آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه ۱۸۴۱۲ تن کشته شده و بیش از ۵۰ هزار تن مجروح شدند.

 

در همین حال، قدوره فارس، رئیس هیئت امور اسیران و آزادگان فلسطینی در مصاحبه با المیادین اعلام کرد: از هفتم اکتبر تا به امروز حدود ۳۸۱۰ اسیر زن و مرد بازداشت شدند.

خبر مرتبط
یک سناریوی جهنمی در غزه / قطع عضو کودکان بدون بیهوشی/ سرقت کامیون های کمک رسانی

اقتصادنیوز: تصمیم ایالات متحده برای وتوی تلاش های شورای امنیت سازمان ملل به منظور پایان دادن به درگیری ها در غزه آخرین ضربه به وضعیت وخیمی است که لحظه به لحظه بدتر می شود.

جنبش حماس در ۱۵ مهر حمله گسترده‌ای را علیه مواضع رژیم صهیونیستی در غلاف غزه آغاز کرد. تل‌آویو در پاسخ به این عملیات - که به دلیل حملات رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی، «طوفان الاقصی» نام گرفته - قتل‌عام مردم بی‌گناه فلسطین را آغاز کرده و از رسیدن غذا، دارو، سوخت و دیگر اقلام ضروری به ساکنان غزه جلوگیری می‌کند.

جنگ غزه امروز (سه‌شنبه) در حالی وارد شصت و هفتمین روز خود شد که رژیم صهیونیستی به بمباران‌ شدید در اطراف بیمارستان‌ها، پناهگاه‌ها، خانه‌ها و تمامی زیرساخت‌ها ادامه داد. از سوی دیگر، مقاومت فلسطین در چندین منطقه از جمله خان یونس، شجاعیه و جبالیا به نبرد با اشغالگران ادامه می‌دهد.

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی