هشدار امیرعبداللهیان در مورد وخامت اوضاع در غزه/ جنگ در غزه از کنترل خارج می‌شود!

کدخبر: ۶۱۵۵۴۵
اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه ایران در سفر به ژنو هشدار داد: «درگیری‌های جاری در غزه می‌تواند در هر لحظه از کنترل خارج شود و به تمام منطقه گسترش یابد».
هشدار  امیرعبداللهیان در مورد وخامت اوضاع در غزه/ جنگ در غزه از کنترل خارج می‌شود!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران که امروز (سه‌شنبه) به منظور شرکت در اجلاس «مجمع جهانی پناهندگان» به ژنو سوئیس سفر کرده است، درباره گسترش درگیری‌ها در منطقه هشدار داد و گفت: جنگ در غزه می‌تواند هر لحظه از کنترل خارج شود.

خبر مرتبط
امیرعبداللهیان راهی ژنو شد/محور گفت‌وگوهای اجلاس مجمع جهانی پناهندگان چیست؟

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه کشورمان برای شرکت در اجلاس مجمع جهانی پناهندگان عازم ژنو شد.

طبق گزارش اسپوتنیک، دیپلمات عالی‌رتبه ایران همچنین با بیان اینکه آمریکا آشکارا از کشتن زنان و کودکان در غزه حمایت می‌کند، گفت: «آمریکا و اسرائیل نمی‌توانند حماس را حذف و با جنگ اسرا را آزاد کنند».

امیرعبداللهیان در سفر به ژنو، علاوه بر شرکت و سخنرانی در نشست مجمع جهانی پناهندگان، با برخی همتایان و نیز مسئولان بین‌المللی شرکت کننده در این اجلاس دیدار و گفتگو خواهد کرد.

خبر مرتبط
نامه امیرعبداللهیان به بورل/ حملات اسرائیل به غزه سریعا متوقف شود

اقتصادنیوز: امیرعبداللهیان در نامه‌ای به مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ضمن استقبال از مواضع اخیر وی درباره شهرک‌نشینان صهیونیست، خواستار اتخاذ گام‌های مؤثرتر برای توقف دائمی حملات اسرائیل به غزه شد.

علاوه بر موضوعات مرتبط با اجلاس، موضوع فلسطین و استمرار رایزنی‌ها برای توقف حملات و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و کرانه غربی مورد پیگیری قرار می گیرد و اهتمام خاص وزیر امور خارجه کشورمان خواهد بود.

وزیر خارجه ایران، روز گذشته و در دیدار نخست‌وزیر سوریه نیز گفت حمایت همه‌جانبه آمریکا از رژیم صهیونیستی مهمترین عامل تداوم تجاوز این رژیم علیه مردم بی‌دفاع غزه است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • رهبر انقلاب اسلامی در دیدار معلمان و فرهنگیان سراسر کشور تبیین کردند:

      اقتصادنیوز: رهبر انقلاب علت متفاوت بودن اهمیت آموزش‌وپرورش با دیگر دستگاه‌ها را تربیت منابع انسانی برشمردند و گفتند:…

    کارگزاری مفید