قدردانی حماس از القسام/ غزه گورستان اسرائیل شد!

کدخبر: ۶۱۵۶۹۷
اقتصادنیوز: حماس اعلام کرد، کشته شدن ۱۰ تن از نظامیان صهیونیست که بیشترشان از افسران ارتش دشمن بودند، حجم تلفات و شکست سران این رژیم و ارتش آن در برابر قدرت مقاومت را نشان می‌دهد..
قدردانی حماس از القسام/ غزه گورستان اسرائیل شد!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، جنبش حماس امروز چهارشنبه در بیانیه‌ای تاکید کرد، نیروهای گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس به وعده خود برای تبدیل غزه به گورستان متجاوزان عمل کردند.

خبر مرتبط
القسام محل اختفای سربازان اسرائیلی را به خمپاره بست

اقتصادنیوز: نظامیان اسرائیلی در داخل یک ساختمان در غزه مخفی شده بودند که نیروهای القسام آن را با خمپاره TBG هدف قرار دادند که به کشته و زخمی شدن این افراد منجر شد.

به گزارش شبکه خبری الجزیره، حماس اعلام کرد، کشته شدن ۱۰ تن از نظامیان صهیونیست که بیشترشان از افسران ارتش دشمن بودند، حجم تلفات و شکست سران این رژیم و ارتش آن در برابر قدرت مقاومت را نشان می‌دهد.

خبر مرتبط
فوری/ تل‌آویو بمباران شد/ القسام 2 تانک «مرکاوا» اسرائیل را منهدم کرد

اقتصادنیوز: گردان‌های القسام طی بیانیه ای از هدف قرار دادن دو تانک اسرائیلی در شمال «خان یونس» و بمباران شهر «تل‌آویو» خبر داد.

این جنبش در ادامه خطاب به صهیونیست‌ها تاکید کرد: رهبران شکست خورده شما هیچ ارزشی برای زندگی سربازانتان قائل نیستند و شما چاره‌ای به جز عقب‌نشینی از غزه ندارید.

همچنین روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارونوت» به نقل از برخی منابع در ارتش رژیم صهیونیستی نوشت، درگیری‌ها در محله الشجاعیه نوار غزه بسیار خونین بود.

این نظامیان صهیونیست در ادامه اظهار کردند، انهدام گردان الشجاعیه متعلق به حماس با بمباران هوایی غیرممکن است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید