درگیری شدید در غزه/ اسرائیل عقب نشینی کرد

کدخبر: ۶۱۵۷۰۴
اقتصادنیوز: مقاومت فلسطین امروز ۷ تانک، ۳ نفربر و ۵ خودروی نظامی اسرائیل را منهدم و تانک‌های این رژیم را به عقب‌نشینی در دو محور "الفالوجا" و "الفاخوره" کرد.
درگیری شدید در غزه/ اسرائیل عقب نشینی کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  ایرنا، سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از درگیری شدید نیروهای خود با نظامیان رژیم صهیونیستی خبر داد.

سرایا القدس در بیانیه ای اعلام کرد که در درگیری های شدید میان مبارزان و نیروهای دشمن در محله «الزیتون» در شرق غزه، ۲ دستگاه خودرو نظامی با موشک های «تاندوم» هدف قرار گرفت.

براساس بیانیه سرایا القدس، ۳ دستگاه از خودروی نظامی و یک نفربر دشمن نیز در اردوگاه جبالیا با موشک های تاندوم و بمب منهدم شد.

گردان های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز از انهدام ۷ تانک و دو نفربر با راکت های «الیاسین» و بمب «شواظ» و عملیات شهادت طلبانه در رشق و شمال خانیونس خبرداد.

شبکه االجزیره اعلام کرد که مبارزان فلسطینی، تانک های دشمن را مجبور کردند از محورهای «الفالوجا» و «الفاخوره» به سمت مناطق ساحلی عقب نشینی کنند.

برخی رسانه ها نیز از فعال شدن سامانه هشدار در شهرک های صهیونیست نشین همجوار نوار غزه خبر می دهند.

روز سه شنبه نیز در عملیات نیروهای گردان های القسام و سرایا القدس علیه نیروهای اشغالگر صهیونیست در غزه، ۱۰ تانک و نفربر اشغالگران منهدم شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید