آمریکا مدعی شد: حمله انضارلله یمن به سمت آبراه بین‌المللی در باب‌المندب

کدخبر: ۶۱۵۹۹۳
ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا مدعی شده است که بامداد امروز انصارالله یمن در باب المندب حمله موشکی انجام داده است.
آمریکا مدعی شد: حمله انضارلله یمن به سمت آبراه بین‌المللی در باب‌المندب

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، در صفحه سنتکام در شبکه اجتماعی ایکس، فرماندهی ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا مدعی شد: حوثی‌ها دیروز موشکی بالستیک را به سوی آبراه بین‌المللی در شمال باب المندب شلیک کردند. سنتکام ادعا کرد: در حمله موشکی حوثی‌ها فردی کشته یا زخمی نشد.

ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا گفت که این حادثه با دخالت نیروهای آمریکایی همراه نبود، اما این نیروها اوضاع را از نزدیک زیر نظر دارند.

انصارالله واکنشی نسبت به ادعای سنتکام درخصوص این حمله موشکی نداشته اما پنجشنبه شب حمله پهپادی به یک کشتی کانتینری به مقصد رژیم صهیونیستی را تأیید کرد.

نیروهای مسلح یمن پنجشنبه شب اعلام کرد که نیروهای این کشور یک کشتی دیگر رژیم صهیونیستی را با پهپاد مورد هدف قرار دادند. در بیانیه‌ این نیروهای آمد که نیروی دریایی یمن به یک کشتی کانتینری به نام "میرسک جبرلاتر" که عازم اسرائیل بود، با پهپاد حمله کرد. براساس این بیانیه، این کشتی با یک پهپاد هدف حمله قرار گرفت و این پهپاد مستقیم به کشتی برخورد کرد. نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: عملیات پهپادی پس از آن رخ داد که خدمه این کشتی توجهی به درخواست نیروی دریایی یمن نکردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بازار سرمایه؛

      اقتصادنیوز: در معاملات یکشنبه، ۵۹ نماد صف خرید داشتند و ۷۱ نماد با صف‌ فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با افت…

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید