امیر سرتیپ الهامی ؛

دستیابی ایران به نوع جدیدی از قابلیت‌های دفاعی

کدخبر: ۶۱۶۷۲۶
اقتصادنیوز : جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت که پهپادهای ایرانی، نیروهای فرامنطقه‌ای را با چالش‌های جدیدی مواجه کرده اند.
دستیابی ایران به نوع جدیدی از قابلیت‌های دفاعی

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، امیر سرتیپ علیرضا الهامی در منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب از آمادگی دفاعی و قسمت‌های مختلف گروه پدافندی شهید نجیب و سایت ملاولی ارومیه بازدید کرد و آمادگی دفاعی و توان رزمی این منطقه را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در جریان این بازدید اظهار کرد: پدافند هوایی در مسیر افزایش اقتدار نظامی و قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی، گام‌های بزرگی را در عرصه دفاع هوایی کشور برداشته است

 

خبر مرتبط
پدافند هوایی ارتش مسلح شد/ موشک مجید با پهپادهای کرار می‌آید

اقتصادنیوز: فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: امروز ده‌ها فروند پهپاد کرار مسلح به موشک مجید به سازمان رزم نیروی پدافند هوایی ارتش تحویل می شود.


وی با بیان اینکه پهپادهای ایرانی، نیروهای فرامنطقه‌ای را با چالش‌های جدیدی مواجه کرده اند، گفت: هواپیمای بدون سرنشین کرّار یک پرنده کم نظیری است که به همت متخصصان جوان ایران اسلامی طراحی و در مدار عملیاتی قرار گرفته است و امروز یکی از بازوان پرتوان پدافندهوایی ارتش است.

جانشین نیروی پدافند هوایی خاطرنشان کرد: پدافند هوایی با ترکیب پهپاد و موشک به نوع جدیدی از قابلیت دفاع هوایی دست یافته است که قادر است هر نوع پرنده متخاصم را مورد هدف قرار دهد.

امیر سرتیپ الهامی به جنگ غزه و رژیم صهیونیستی اشاره و تصریح کرد: طوفان‌الاقصی روح جدیدی را در محور مقاومت دمید و این عملیات بزرگ، پوشالی و سست بودن  رژیم غاصب و جعلی صهیونیست را به جهانیان نشان داد.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید