فرمان جدید پوتین به سرویس های اطلاعاتی روسیه

کدخبر: ۶۱۶۸۸۵
اقتصادنیوز : «ولادیمیر پوتین» آژانس های امنیتی روسیه را موظف کرد تمامی تلاش‌های سرویس‌های اطلاعاتی غرب برای بی‌ثبات‌سازی اوضاع داخلی کشورش را خنثی کنند.
 فرمان جدید پوتین به سرویس های اطلاعاتی روسیه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل ازایرنا ، رئیس‌جمهوری روسیه، آژانس‌های امنیتی داخلی این کشور را موظف دانست هرگونه تلاش غرب برای بی‌ثبات کردن اوضاع در روسیه یا مداخله در امور داخلی این کشور را خنثی کنند.

وی در این زمینه تاکید کرد: ما باید هرگونه تلاش سرویس‌های اطلاعاتی خارجی برای بی‌ثبات کردن اوضاع اجتماعی و سیاسی روسیه، تضعیف صلح مدنی و قومیتی، مداخله در امور داخلی و نقض حقوق حاکمیتی را خنثی کنیم.

خبر مرتبط
پیش بینی زلنسکی از پایان جنگ روسیه و اوکراین

اقتصادنیوز:«ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهوری اوکراین آخرین کنفرانس خبری سال ۲۰۲۳ را درحالی برگزار کرد که هنوز چشم‌انداز روشنی برای ادامه کمک‌های آمریکا و اتحادیه اروپا به این کشور جنگ‌زده وجود ندارد و با آگاهی نسبت به این موضوع تاکید کرد که «هیچکس نمی‌داند جنگ اوکراین چه زمانی به اتمام خواهد رسید.»

پوتین افزود: آژانس های امنیتی روسیه باید فعالانه تر در حوزه مقابله با فساد و دفاع از منافع اقتصادی کشور انجام دهند.

به تمامی اهداف خود در عملیات ویژه دست خواهیم یافت

پوتین در مراسم اهدای جوایز قهرمانان روسیه، ضمن قدردانی از خدمات مثال زدنی سربازان خاطرنشان کرد: روسیه برای دستیابی به تمام اهداف تعیین شده در جنگ مقابل اوکراین دست خواهد یافت و در این مسیر به همه وظایف خود برای حفظ حاکمیت و امنیت عمل خواهد کرد.

رئیس جمهوری روسیه سپس خطاب به سربازان اضافه کرد: تمام کشور و همه شهروندان به شما افتخار می کنند و به شما ایمان دارند. شما باید در شرایط سخت جنگی وارد عمل شوید و بر آزمون های سخت پیروز شوید. به همین دلیل من مطمئن هستم که به تمام اهدافی که تعیین کرده ایم دست خواهیم یافت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید