بمب‌های 2 تنی اسرائیل بلای جان سربازانش شد/ القسام انتقام گرفت

کدخبر: ۶۱۷۴۹۱
اقتصادنیوز :رزمندگان مقاومت فلسطین در ساعات اخیر ضربات سنگینی به ارتش اسرائیل در مناطق مختلف نوار غزه وارد کرده و شماری از نظامیان اسرائیل را کشته و دستکم پنج دستگاه تانک را با بمب های ۲ تنی خود رژیم اسرائیل منهدم کردند.
بمب‌های 2 تنی اسرائیل بلای جان سربازانش شد/ القسام انتقام گرفت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، گردان های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که درگیری های شدیدی با نظامیان رژیم صهیونیستی در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه داشته است.

در این درگیری ها نیروهای القسام از موشک ضد زره «الیاسین۱۰۵» و موشک های «TBG» و نیروهای شهادت طلب استفاده کردند و چهار نظامی صهیونیست را در محله «القصاصیب» از نقطه صفر به هلاکت رساندند.

خبر مرتبط
رسانه عبری اعتراف کرد: اسرائیل در یک قدمی سقوط

​ اقتصادنیوز :یک رسانه عبری در یادداشتی اعتراف کرد که اسرائیل در نتیجه عملیات «طوفان الاقصی» در لبه یک پرتگاه عمیق سیاسی قرار گرفته و پیامدهای جنگ منجر به سرنگونی طبقه حاکم بر این رژیم خواهد شد.

در منطقه جحرالدیک در مرکز نوار غزه نیز مبارزان القسام توانستند با بمب گذاری و انفجار دهانه یک تونل، شماری از نظامیان صهیونیست را به هلاکت رسانده و شمار دیگری را زخمی کنند و پس از این انفجار نیز نیروهای امداد و نجات را با خمپاره سنگین هدف قرار دهند.

گردان های القسام در عملیات دیگری دو بمب دو تنی عمل نکرده را در اردوگاه جبالیا در مسیر تانک های نظامیان اشغالگر منفجر کردند و در این عملییات ۵ تانک را منهدم و خدمه آن ها را از پای درآوردند.

سرایا القدس شاخه جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز اعلام کرد که نظامیان صهیونیست را در شرق رفح با خمپاره های سنگین هدف قرار داده و تلفاتی را به دشمن وارد کرده اند.

به گزارش ایرنا، منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از تصمیم تازه ارتش این رژیم درباره جنگ غزه خبر دادند.

کانال ۱۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: ارتش آماده پایان دادن به عملیات زمینی در غزه طی چند هفته است.

این رسانه صهیونیستی اعلام کرد: مرحله سوم شامل کاهش تعداد نیروها، ایجاد منطقه حائل و تداوم حملات متمرکز است.

این در شرایطی است که جنگ در غزه ادامه دارد و نظامیان صهیونیست در رویارویی با رزمندگان مقاومت متحمل خسارات سنگین شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز نبرد طوفان الاقصی در ۱۵ مهرماه به طور قطره چکانی هر روز اسامی شماری از کشته‌های نظامی خود را اعلام می‌کند، این اقدام به علت شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر در داخل سرزمین‌های اشغالی انجام می‌گیرد. آمار زخمی‌هایی که ارتش اسراییل اعلام می‌کند نیز با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

پیش از این نیز، رسانه صهیونیستی هاآرتص نوشت: ارتش اسرائیل عملا بر خلاف آنچه تصمیم گیرندگان درباره جنگ غزه و عملیات زمینی اعلام می‌کنند در مرحله سوم عملیات قرار دارد. مراکز مختلف فرماندهی در حال حاضر برای یک تغییر عمده در ژانویه آینده آماده می‌شوند و این تغییرات به بازاستقرار صدها هزار نظامی ذخیره به سبب بار سنگین بر اقتصاد، نظامیان و خانواده های آنها است.

این رسانه فاش کرد که ارتش رژیم صهیونیستی به دنبال مرخص کردن شماری از نظامیان ذخیره است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید