تشدید حملات اسرائیل در جنوب غزه

کدخبر: ۶۱۷۷۴۸
اقتصادنیوز: ارتش اسرائیل از تشدید عملیات نظامی خود در جنوب منطقه غزه خبر داد.
تشدید حملات اسرائیل در جنوب غزه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، این ارتش اعلام کرد، به منظور جستجوی رهبران حماس پس از حمله هفتم اکتبر، قصد دارد عملیات نظامی خود را در جنوب نوار غزه ادامه دهد.

به گزارش روسیا الیوم، «یوناتان کونریکوس»، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در یک مصاحبه تلویزیونی گفت، محور عملیات نظامی به جنوب غزه منتقل شده است. عملیات اصلی ارتش در مقر دیگر حماس یعنی در شهر خان‌یونس، یکی از بزرگترین شهرهای غزه ادامه دارد. وی افزود، درگیری‌ها در شمال هم ادامه خواهد داشت اما با شتاب کمتری انجام خواهد شد.

lTgYNkBlkSPp

ارتش رژیم صهیونیستی امروز از کشته شدن ۹ سرباز خود در نبردهای نوار غزه خبر داد که به این ترتیب تعداد کشته شدگان نظامیان صهیونیستی از ۷ اکتبر تاکنون به ۴۸۶ تن می‌رسد. ۱۵۸ نفر از این نظامیان در عملیات زمینی کشته‌ شده‌اند. مجموع زخمی‌ها در میان ارتش این رژیم هم به ۱۹۹۶ نفر رسیده که ۸۲۶ نفر از آنها در عملیات زمینی زخمی شده‌اند.

وزارت بهداشت غزه هم اعلام کرد که تعداد قربانیان بمباران نوار غزه از روز هفتم اکتبر تاکنون به ۲۰۴۲۴ شهید و ۵۴۰۳۶ زخمی رسیده است.

جنگ غزه در حالی وارد هفتاد و نهمین روز خود شده است که نیروهای رژیم صهیونیستی به بمباران شهرها و استان‌های شمال و جنوب نوار غزه در میان درگیری‌های خشونت‌آمیز در تمامی محورهای جنگی ادامه می‌دهند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید