شمار شهدای غزه به 120 نفر رسید+ فیلم

کدخبر: ۶۱۷۹۴۴
اقتصادنیوز : منابع خبری فلسطینی گزارش دادند که با تخلیه شمار دیگری از شهدای بمباران های ۲۴ ساعت اخیر اسرائیل در منطقه مرکزی نوار غزه، تعداد کل شهدای این منطقه به ۱۲۰ نفر افزایش یافته است.
 شمار شهدای غزه به 120 نفر رسید+ فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ، امروز (دوشنبه) ایرنا، دو اردوگاه المغازی و البریج در مرکز نوار غزه از دیروز شاهد حملات ارتش رژیم صهیونیستی بوده است.

خبر مرتبط
حمله توپخانه اسرائیل به این منطقه غزه/ اردوگاه‌های فلسطینی زیر آتش تل‌آویو

اقتصادنیوز: طبق گزارش منابع خبری توپخانه ارتش اسرائیل نیز سراسر منطقه‌های مرکزی نوار غزه و خان یونس را زیر آتش خود قرار داده است.

این درحالی است که جنوب نوار غزه از جمله شهرهای خانیونس و رفح نیز از شب گذشته شاهد بمباران های ارتش رژیم صهیونیستی بوده که در جریان آن شماری شهید و زخمی شده اند.
سخنگوی بیمارستان شهدای الاقصی در مرکز نوار غزه ظهر امروز گفت که تعدادی از زخمی ها به علت نبود تجهیزات و وسایل پزشکی به شهادت رسیدند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه (هفتم اکتبر ۲۰۲۳) عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، اقدام به بمباران مناطق مسکونی، درمانی و فرهنگی نوار غزه کرده که در اثر این جنایت ضدانسانی بنابر آمار وزارت بهداشت غزه تاکنون ۲۰ هزار ۴۲۴ شهروند فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و بیش از54 هزار 36 نفر دیگر هم زخمی شده‌اند.​

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی