حمله انتقامجویانه نتانیاهو به اردوغان/ به من پند و اندرز نده!

کدخبر: ۶۱۸۴۴۳
اقتصادنیوز: نتانیاهو گفت: رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه که دست به کشتار دسته‌جمعی علیه کردها می‌زند، آخرین کسی است که می‌تواند در مورد اخلاق به ما پند و اندرز دهد.
حمله انتقامجویانه نتانیاهو به اردوغان/ به من پند و اندرز نده!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، پس از اینکه رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد هیچ تفاوتی بین اقدامات نخست وزیر رژیم صهیونیستی و هیتلر وجود ندارد، نخست وزیر اسرائیل به این سخنان واکنش نشان داد.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز -چهارشنبه- در سخنانی گفت: رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه که دست به کشتار دسته‌جمعی علیه کردها می‌زند، آخرین کسی است که می‌تواند در مورد اخلاق به ما پند و اندرز دهد.

خبر مرتبط
موشک‌‌باران ترکیه در عراق و سوریه!/ 59 عضو پ.ک.ک کشته شدند

اقتصادنیوز: ترکیه از کشته شدن 59 عضو گروهک پ.ک.ک در عراق و سوریه خبر داد.


نتانیاهو گفت: اردوغان که در زندانی کردن روزنامه‌نگاران مخالف با حکمرانی خود رکورد زده است، آخرین کسی است که می‌تواند در مورد اخلاق به ما اندرز دهد.

پیشتر اردوغان گفت: «هیچ تفاوتی» بین آنچه نخست وزیر اسرائیل نتانیاهو در حملات به غزه انجام می‌دهد و آنچه هیتلر انجام داد، وجود ندارد.

رئیس جمهور ترکیه تصریح کرد: وقتی صحبت از اسرائیل و جنایات آن به میان می‌آید، نهادهایی که حرف‌های بزرگ می‌زنند و پول‌های کلان خرج می‌کنند، شکست خوردند. متوجه شدیم که آنها کاملاً خالی هستند.

او خطاب به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: تفاوت بین شما و هیتلر چیست؟ اینها باعث می‌شود ما به دنبال هیتلر بگردیم. آیا کار دیگری برای نتانیاهو باقی مانده است؟ نه.

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید