کره شمالی برای جنگ آماده می‌شود/ دستور کیم جونگ اون به ارتش

کدخبر: ۶۱۸۵۹۵
اقتصادنیوز: رهبر کره شمالی به ارتش، صنایع نظامی، تسلیحات هسته‌ای و نیروهای حفاظت داخلی جمهوری خلق، دستور داد تا آماده‌سازی‌های رزمی خود را تسریع کنند.
کره شمالی برای جنگ آماده می‌شود/ دستور  کیم جونگ اون به ارتش

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  مهر، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در فرمانی به نیروهای مسلح و تمام صنایع نظامی این کشور از جمله کارخانه‌های فعال در حوزه تسلیحات شیمیایی دستور داد تا به تمهیدات برای جنگ سرعت ببخشند.

خبر مرتبط
واکنش کره‌جنوبی به تهدیدات کره شمالی/ همکارهای امنیتی با آمریکا گسترش می‌یابد

اقتصادنیوز: وزیر دفاع جدید کره جنوبی گفت: کره جنوبی به شدت به تحریکات کره شمالی پاسخ خواهد داد و همکاری امنیتی با آمریکا را تقویت خواهد کرد.

خبرگزاری رسمی کره شمالی پس از نهمین نشست عمومی هشتمین کمیته مرکزی حزب حاکم کارگر کره شمالی به نقل از رهبر این کشور نوشت: کیم جونگ اون به ارتش، صنایع نظامی، تسلیحات هسته‌ای و نیروهای حفاظت داخلی جمهوری خلق، دستور داد تا آماده‌سازی‌های رزمی خود را تسریع کنند.

خبر مرتبط
نقشه کره شمالی برای سال ۲۰۲۴ / موضع کیم جونگ اون درباره برنامه‌های هسته‌ای

اقتصادنیوز : کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در نشست حزب کارگران این کشور، بر پیگیری برنامه‌های هسته‌ای و آمادگی تهاجمی ارتش این کشور در سال ۲۰۲۴ تاکید کرد.

همچنین رهبر کره شمالی تاکید کرده است که این اقدامات به دلیل «شرایط نظامی و سیاسی وخیم شبه‌جزیره کره اتخاذ شده است؛ شرایطی که آمریکا و دست‌نشانده‌هایش از طریق تحریکات بی‌سابقه، تا حد ممکن آن را تشدید کرده‌اند."

خبر مرتبط
تقویت روابط دوجانبه روسیه و کره شمالی

اقتصادنیوز: رئیس ستاد کل ارتش روسیه در نشستی در خصوص همکاری‌های نظامی مسکو با پیونگ یانگ گفت: «همکاری فعال و همه‌جانبه با کره شمالی ایجاد شده است».

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید