جنجال جدید رائفی‌پور علیه مدیران دولت رئیسی/ این سبک مدیریت را حتی در احوالات قاجار هم نخوانده بودیم!

کدخبر: ۶۱۹۳۶۸
اقتصادنیوز: علی‌اکبر رائفی‌پور هم به جمع اصولگرایان منتقد عملکرد سید میعاد صالحی پیوست؛ مدیر موسسه مصاف با انتشار توییت تند و البته تلویحی علیه مدیرعامل راه آهن موضع خود درباره سید میعاد صالحی را علنی کرد.
جنجال جدید رائفی‌پور علیه مدیران دولت رئیسی/ این سبک مدیریت را حتی در احوالات قاجار هم نخوانده بودیم!

به گزارش اقتصادنیوز، حدود دو ماه پیش بود که پنج تشکل اصلی صنعت حمل و نقل ریلی نامه ای به سیدابراهیم رئیسی، رییس جمهور کشور نوشته و به مدیریت میعاد صالحی، مدیرعامل راه آهن اعتراض کردند. 

این پنج تشکل که شامل انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته، انجمن مهندسی حمل و نقل ریلی، انجمن تولیدکنندگان واگن و لوکوموتیو، کانون دانش، صنعت و بازار حمل و نقل ریلی و انجمن مهندسی حمل و نقل ایران می‌شود به همراه پنج کارشناس برجسته این حوزه نامه‌ای هفت صفحه‌ای خطاب به رئیسی نوشته و خواستار تحول در این حوزه شده‌اند.

رهاشدگی راه آهن، ۳۷۰ میلیون دلار زیان گازوئیل و 6 هزار میلیارد تومان عدم النفع از جمله موضوعات محل اعتراض در این نامه بوده است. امضاء‌کنندگان همچنین به آنچه جلسات نمایشی، تلاش‌های تبلیغاتی برای نمایش رکوردشکنی‌های گمراه‌کننده و کذب و دستاوردسازی از بخش خصوصی خوانده‌اند، اعتراض داشته‌اند.

موضوعی که از همان زمان هم با واکنش‌های متعددی همراه شد و در تازه‌ترین نمونه هم علی‌اکبر رائفی‌پور، چهره نزدیک به جبهه پایداری و از حامیان دولت رئیسی به این اتفاق واکنش نشان داد.

او در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) انتقادات تندی نسبت به میعاد صالحی مطرح کرده است. 

رائفی‌پور با اشاره به گزارش هایی که به موسسه تحت نظر او ارسال شده، نوشته است: «گزارش مردمی به موسسه مصاف حاکی از آن است در پی انتشار نامه انتقادی سرگشاده تعدادی از انجمن‌های بخش خصوصی به مقامات کشور درباره عملکرد ضعیف یکی از معاونین وزارت راه که از وضعیت مدیریت او به هر دلیلی به ستوه آمده بودند، معاون محترم وزیر در تلافی این اقدام، ضمن بلوکه کردن مطالبات تعدادی از شرکت‌های عضو این انجمن‌ها و ایجاد فشار جدی مالی، آنها را در اتاقی جمع کرده و گفته اگر حق‌شان را می‌خواهند باید نامه‌ای در تمجید از عملکرد او و انتقاد از اظهارات انجمن‌ها و حتی تکذیبِ نامه‌های انتقادی قبلی خود به وزیر نوشته و نسبت به وضعیت مدیریت ایشان ابراز امیدواری کنند! عجیب تر آن که متن نامه را نیز خود تهیه نموده است! این سبک مدیریت را حتی در احوالات قاجار هم نخوانده بودیم!»

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید