رجزخوانی مقام یمنی برای آمریکا

کدخبر: ۶۱۹۵۸۲
اقتصادنیوز :سفر الصوفی مدیر دفتر رهبر انصار الله یمن امروز (سه شنبه) با اشاره به حمله تروریست های آمریکیی به رزمندگان یمنی در دریای سرخ گفت که آمریکا با هدف قرار دادن نیروهای مسلح یمن به پای خود شلیک کرد، که البته از پاسخ رزمندگان یمنی در امان نخواهد ماند.
رجزخوانی مقام یمنی برای آمریکا

به گزارش اقتصاد نیوز  به نقل از ایرنا، الصوفی تاکید کرد: آمریکا با این حمله که ناقض قوانین ناوبری بین المللی است، چهره جنایتکار خود را بیشتر آشکار کرد.
وی افزود: هدف قرار دادن نیروی دریایی یمن از سوی آمریکا امنیت ناوبری بین المللی را تهدید می کند.

دو روز پیش تروریست های آمریکایی سه قایق رزمندگان یمنی در دریای سرخ را هدف قرار دادند که این اقدام منجر به شهادت ۱۱ رزمنده شد.

خبر مرتبط
فوری / حمله یمنی‌ها به یک کشتی جنگی آمریکا در دریای سرخ

اقتصادنیوز: رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند کشتی جنگی آمریکایی در دریای سرخ توسط نیروهای یمنی مورد حمله قرار گرفت.

الصوفی در ادامه با اشاره به چهارمین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تقدیر از زحمات وی، از نقش والای شهید سلیمانی در توسعه توانمندی های نظامی محور جهاد و مقاومت با کمال احترام یاد کرد.

خبر مرتبط
ورود ناوشکن البرز به دریای سرخ

اقتصادنیوز: ناوشکن البرز در قالب ناوگروه ۹۴ نیروی دریایی ارتش با عبور از تنگه باب‌المندب وارد دریای سرخ شد.

این مقام یمنی در قسمتی دیگر از سخنان خود با تقبیح برگزاری جشن های سال نو میلادی در کشورهای عربی در هنگامه بمباران های بی وقفه نوار غزه و شهادت هزاران فلسطینی، گفت: جشن های رژیم های دست نشانده عربی (برای سال نوی میلادی) در سایه نسل کشی در نوار غزه، احساسات مسلمانان را تحریک و جریحه دار می کند.
وی افزود: کشتار زنان و کودکان در غزه از سوی رژیم صهیونیستی، پوچی و دروغ بودن شعارهای کشورهای کافر غربی را که درباره حقوق زنان و حقوق بشر سر می دهند، آشکار کرده است.

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید