اسماعیل هنیه: حال مقاومت خوب و دشمن در شرف شکست است

کدخبر: ۶۱۹۶۲۳
اقتصادنیوز: رئیس دفتر سیاسی حماس اعلام کرد، دشمن در تجاوزات خود به نوار غزه با نهایت وحشیگری همه چیز را زیر پا گذاشته است‌.
اسماعیل هنیه: حال مقاومت خوب و دشمن در شرف شکست است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی این جنبش تاکید کرد، مردم فلسطین در نوار غزه همچنان در هشتاد و هشتمین روز تجاوز نمونه‌هایی از پایداری و استواری را به نمایش می‌گذارند.

 هنیه گفت: مردم ما با وجود همه دردها در نتیجه آوارگی، ویرانی ها و کشتارهایی که در معرض آن قرار دارند، مقاومت و ایستادگی خود را ثابت کرده‌اند. مردم ما با وجود شکنجه‌ها و اعدام‌ها  در قدس و کرانه باختری مقاوم و استوار خواهند ماند و مقاومت خود را تجدید خواهند کرد.

خبر مرتبط
ادعای رسانه آمریکا درباره پیشنهاد جدید حماس/ طرح جدید به تل‌آویو رفت؟

رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند که حماس با میانجی‌گری قطر و مصر پیشنهادی برای توافق جدید تبادل اسرا به تل‌آویو فرستاده است.


وی در ادامه تصریح کرد، مقاومت علی رغم همه تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای انهدام مقاومت و بازگرداندن سربازان اسیر شده، به سرنگونی اهداف دشمن یکی پس از دیگری ادامه می‌دهد.

رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد، حال مقاومت، رهبران و رزمندگان آن خوب است و دشمن در شرف شکست است و پیروزی نزدیک است.

 

خبر مرتبط
پاسخ کوبنده حماس به اظهارات سران اسرائیل درباره کوچ مردم غزه

اقتصادنیوز: حماس اظهارات سران اسرائیل درباره کوچ مردم غزه را «رویایی محض» توصیف کرد.

هنیه تصریح کرد، مردان مقاومت تانک‌ها و نفربرهای اشغالگر را به تابوت‌های سوخته شده تبدیل کردند و اسطوره‌های پایداری و مقاومت در برابر جهانیان شدند.

وی با بیان اینکه دشمن در تجاوزات خود به نوار غزه با نهایت وحشیگری همه چیز را زیر پا گذاشته است، افزود، اسرای رژیم صهیونیستی تنها با شروط مقاومت آزاد خواهند شد.

رئیس دفتر سیاسی حماس اعلام کرد: صحنه‌های پایداری مردم ما، بزدلی و دروغگویی دشمن را در میدان نشان داد.

وی افزود: اشغالگر تبلیغ انتقال به مرحله سوم جنگ را آغاز کرده است که در آن دوباره در برابر رشادت‌های مقاومت‌های ما سرنگون خواهد شد. جنگ غزه زیر حملات مقاومت و ایستادگی ملت ما متوقف خواهد شد و دشمن چاره‌ای جز تسلیم شدن در برابر اراده ملت ما و قدرت مقاومت ندارد.

هنیه گفت: ابتکارات متعددی دریافت کردیم و بر پایبندی خود به وحدت مردم، آرمان و انتخاب دموکراتیک تاکید کردیم.

وی تاکید کرد: روزهای کنونی دردناک است، اما می‌گذرد و با آن ظلم و ستم می‌گذرد تا مردم ما دوباره به خانه‌های خود بازگردند و آنچه را اشغالگر ویران کرده، از نو بسازند. مجاهدان ما تأکید می‌کنند که امروز و فردا متعلق به مردم و ملت ماست و ما هستیم که برای حال و آینده خود تصمیم می‌گیریم. امنیت، ثبات و آینده زمانی در منطقه وجود خودهد داشت که مردم ما به حقوق مشروع خود در کشور خود با پایتختی قدس دست یابند.

رئیس دفتر سیاسی حماس ضمن قدردانی از لبنان، عراق، یمن و تمامی کسانی که از مردم فلسطین و حقوق آنها حمایت می‌کنند، خواهان کنار گذاشتن استانداردهای دوگانه درباره مساله فلسطین و حقوق ملت فلسطین شد.

وی همچنین از آفریقای جنوبی بابت شکایت از جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در دادگاه کیفری بین المللی قدردانی کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید