حمله مرگبار اسرائیل به شمال غرب رام الله

کدخبر: ۶۲۰۱۵۹
اقتصادنیوز : در پی یورش بامداد امروز جمعه نظامیان اشغالگر اسرائیلی به شهرک بیت ریما در شمال غرب رام الله یک نوجوان فلسطینی به شهادت رسید.
حمله مرگبار اسرائیل به شمال غرب رام الله

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا فلسطین، نظامیان اشغالگر اسرائیلی بامداد امروز (جمعه) به شهرک بیت ریما در شمال غرب رام الله یورش بردند که در پی این حمله تا این لحظه اسید الریماوی نوجوان فلسطینی به شهادت رسید و دست‌کم ۶ نفر دیگر زخمی شدند.

منابع پزشکی فلسطینی تائید کردند که الریماوی نوجوان فلسطینی ۱۷ ساله ساکن شهرک ریما به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است.

خبر مرتبط
رئیس جنبش حماس بیانیه داد/ ترور العاروری واکنش اسرائیل به شکست در غزه بود

رئیس جنبش حماس ترور صالح العاروری را واکنش اسرائیل به شکست و ناامیدی او پس از سه ماه حملات وحشیانه و نسل کشی که علیه ساکنان نوار غزه خواند.

با آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری نیز در بخش‌های مختلف این منطقه از جمله نابلس، طولکرم، جنین و الخلیل به مقابله با نظامیان رژیم صهیونیستی برخاسته‌اند.

کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد بتازگی اعلام کرد که بازداشت‌های خودسرانه دسته جمعی، بازداشت‌های غیرقانونی و موارد شکنجه گزارش شده و سایر اشکال بدرفتاری با زندانیان فلسطینی را در کرانه باختری نیز ثبت کرده است.

طبق اعلام این نهاد، از هفتم اکتبر حدود ۴هزار و ۷۸۵ فلسطینی در کرانه باختری بازداشت شده‌اند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید