سخنگوی فراجا خبر داد:

غافلگیری 2 نفر از عوامل حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان

کدخبر: ۶۲۲۳۶۶
سخنگوی فراجا اعلام کرد: در ادامه اقدامات غافلگیرانه واحدهای عمل کننده مبارزه با تروریسمِ فراجا، دو نفر از اعضای اصلی دخیل در شهادت ۴ مامور پلیس راه "خاش" و یک سرباز وظیفه‌ در "تفتان" دستگیر شدند.
 غافلگیری 2 نفر از عوامل حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ، سردار سعید منتظرالمهدی روز دوشنبه اعلام کرد: همچنین فرد تروریستی که سرباز وظیفه اهل تسنن را در "چابهار" به شهادت رسانده بود و نیز دو رابط و تامین کننده تسلیحات تروریستی در نیک شهر در عملیات های جداگانه دستگیر شدند.

مرداد ماه امسال بر اثر حمله تروریستی به واحد گشت پلیس راه در محور خاش ـ تفتان، ۴ نفر از ماموران پلیس راه به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

خبر مرتبط
فوری/ 4 عامل اصلی حادثه تروریستی راسک در تله پلیس

اقتصادنیوز : فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران از دستگیری ۴ عامل اصلی در حادثه تروریستی راسک خبر داد.

همچنین آذرماه پارسال اشرار مسلح یک سرباز وظیفه را در چابهار به شهادت رسانده بودند.

به گزارش ایرنا، ۲۴ دی ماه نیز فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به عملیات بزرگ و گسترده‌ مبارزه با تروریسم فراجا از دستگیری عاملان حادثه‌ تروریستی راسک خبر داد و گفت: چهار عامل اصلی این حادثه‌ که در شب عملیات تروریستی حضور داشتند، در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

سردار احمدرضا رادان تاکید کرد: این اقدام موجب شوک و ضربه روانی به گروهک‌ معاند شد. آنها تصور می‌کردند که از رصد اطلاعاتی ما خارج شده‌اند.

سردار رادان با بیان اینکه تعدادی سلاح و تجهیزات برای اجرای ترور و مبالغی ارز از جنایتکاران کشف و ضبط شد، افزود: به رده‌های مرتبط در فراجا ابلاغ شد تا مستندات بلافاصله و با تکمیل تحقیقات در اختیار افکار عمومی قرار گیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید