المیادین نفوذ اسرائیل به خاک لبنان را تکذیب کرد / افشاگری درباره دروغ تازه اسرائیل

کدخبر: ۶۲۲۵۸۵
اقتصادنیوز : شبکه المیادین به نقل از منابع آگاه خود ادعای رسانه های اسرائیل مبنی بر نفوذ یک گروه از نظامیان این رژیم به خاک لبنان را دروغ دانست.
 المیادین نفوذ اسرائیل به خاک لبنان را تکذیب کرد / افشاگری درباره دروغ تازه اسرائیل

به گزارش  اقتصادنیوز به نقل از  ایرنا، شبکه المیادین به نقل از منابع آگاه خود اعلام کرد که گزارشات رسانه‌های صهیونیستی مبنی بر حمله زمینی شب گذشته یک گروه نظامی رژیم صهیونیستی به منطقه عیتا الشعب در جنوب لبنان نادرست بوده و هیچ گونه حمله زمینی و یا نفوذی رخ نداده است.

این منابع اعلام کردند که رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند که از تمام راه‌ها روحیه شهرک‌نشینان صهیونیست در شمال سرزمین‌های اشغالی را بالا ببرد و از طریق رسانه‌ها دستاوردسازی کند.

خبر مرتبط
رئیس ستاد ارتش اسرائیل نتانیاهو را به باد انتقاد گرفت

​ اقتصادنیوز : رئیس ستاد ارتش اسرائیل در سخنانی از نخست‌وزیر این رژیم به دلیل تعلل در وضع یک استراتژی سیاسی برای نوار غزه انتقاد کرد.

این منابع تاکید کردند: آنچه رخ داد، این بود که سه نظامی از گروه جاسوسی «ماژلان» رژیم صهیونیستی تلاش داشتند که از سمت پایگاه نظامی الراهب این رژیم وارد نقطه مرزی شوند اما موفق به این کار نشده و ناامید به پایگاه خود بازگشتند.

در این گزارش آمده است که مجاهدان مقاومت بیدار و هوشیار در نقطه صفر مرزی لبنان و سرزمین‌های اشغالی از منطقه الناقوره تا مزارع شبعا ایستاده‌اند و مقاومت و ارتش لبنان باهم تلاش صهیونیست ها برای نفوذ را رهگیری و خنثی کردند.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کردهاند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی