اسرائیل دست به دامن هوش مصنوعی شد

کدخبر: ۶۲۲۸۰۶
اقتصادنیوز:اسرائیل پس از شکست در ترویج روایت وارونه خود از جنگ علیه نوار غزه در افکارعمومی جهان، دست به دامن فناوری هوش مصنوعی شد.
اسرائیل دست به دامن هوش مصنوعی شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، نهادهای دفاعی و اطلاعاتی صهیونیستی پس از نبرد طوفان الاقصی به سرعت متوجه شدند که در جنگ اینترنتی درخصوص آنچه آن را «ابزار جنگ روانی و اطلاعاتی مجهز حماس» می نامند، باخته اند و از این رو، بی سر و صدا به خرید سیستم های هوش مصنوعی رسانه ای اقدام کرده است.

خبر مرتبط
ورود ایران به پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل+ جزئیات

اقتصادنیوز :معاون حقوقی رئیس جمهور عنوان کرد که ایران به عنوان وارد ثالث در شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل ورود خواهد کرد.

هاآرتص تصریح کرد: این سیستم ها می تواند به طور خودکار محتوای متناسب با مخاطبان خاص را ایجاد کند و این فناوری به عنوان بخشی از تلاش گسترده تر نهادهای غیرنظامی و نظامی صهیونیستی برای مقابله با شکست در جنگ رسانه ای در جریان جنگ علیه غزه و مقابله با به اصطلاح «یهودی ستیزی» در سطح جهان، خریداری شده است.

این روزنامه به نقل از هشت منبع اطلاعاتی و فنی آشنا با ابزارهای نفوذ در اینترنت و دیپلماسی عمومی نوشت که رژیم صهیونیستی برای جنگ شبکه های اجتماعی که در هفتم اکتبر (15 مهر) آغاز شد، آماده نبود و بی اعتباری ارتش صهیونیستی مانع مقابله با جنبش حماس شد.

وزارت بهداشت غزه در تازه ترین آمار خود اعلام کرد که شمار کل شهدای نوار غزه از زمان آغاز حملات ارتش رژیم اسرائیل در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر۱۴۰۲ ) به ۲۴ هزار و ۲۸۵ نفر و شمار زخمی ها نیز به بیش از ۶۱ هزار نفر افزایش یافته است.​

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید