یورش نیروهای اسرائیل به مناطقی از کرانه باختری

کدخبر: ۶۲۳۶۰۳
اقتصادنیوز: در پی یورش نیروهای رژیم صهیونیستی به مناطقی در کرانه باختری، درگیری‌های مسلحانه‌ای بین آن‌ها و مقاومت فلسطین رخ داد.
یورش نیروهای اسرائیل به مناطقی از کرانه باختری

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، در شرایطی که حملات بی‌امان ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی در غزه وارد صد و هفتمین روز خود شده و بیش از ۲۵ هزار شهید و بیش از ۶۲ هزار مجروح که بیشتر آنها زن و کودک هستند، بر جای گذاشته و حملات خشونت‌آمیزش به نوار غزه ادامه دارد، یورش‌ها به مناطق مختلف کرانه باختری هم شدت یافته است.

طبق گزارش باشگاه اسیران فلسطینی، نیروهای اشغالگر از شامگاه شنبه تا صبح امروز یکشنبه ۱۵ تن را در کرانه باختری بازداشت کردند که برخی از آن‌ها اسرای سابق هستند. در جنین، اعضای مقاومت به سمت ایست نظامی «دوتان» در نزدیکی شهرک یعبد تیراندازی کردند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، جوانان فلسطینی همچنین با یورش نیروهای اشغالگر به شهرک میثلون در جنوب جنین مقابله کردند. درگیری‌های مسلحانه‌ای در این شهرک رخ داد و اعضای مقاومت فلسطین خودروهای رژیم اشغالگر را با بمب هدف قرار دادند.

نیروهای اشغالگر در شهرک میثلون اسرای آزاد شده را بعد از یورش به منازلشان بازداشت کردند. در نابلس نیز نیروهای رژیم صهیونیستی به مناطقی یورش برده و سه شهروند را بازداشت کردند.

اعضای مقاومت فلسطین به سمت اشغالگران طی عقب‌نشینی از منطقه خلة العامود در نابلس تیراندازی کردند. همچنین چند تن در نابلس بازداشت شدند. این نیروها به شهر قلقیلیه و سلفیت نیز با خودروهای نظامی یورش بردند.

در رام‌الله نیروهای رژیم صهیونیستی به روستای عاروره در غرب رام‌الله یورش بردند و دو دانشجوی دانشگاه بیرزیت را بازداشت کردند.

این نیروها به اردوگاه الامعری در استان رام‌الله و البیره نیز یورش بردند. نیروهای اشغالگر در الخلیل و قدس اشغالی نیز تعدادی از جوانان فلسطینی را بازداشت کردند. آن‌ها به اردوگاه قلندیا در شمال قدس اشغالی یورش بردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید