وحشت شهرک نشینان اسرائیلی از موشک های حزب الله

کدخبر: ۶۲۵۴۶۸
اقتصادنیوز :افسران اسرائیل با اذعان به اوضاع بغرنجی که این رژیم در شمال فلسطین اشغالی دارد، تاکید کردند که حزب‌الله با شلیک موشک‌های خود، مانع از بازگشت شهرک‌نشینان اسرائیل به منازل خود شده است.
 وحشت شهرک نشینان اسرائیلی از موشک های حزب الله

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ، افسران رژیم صهیونیستی با اذعان به اوضاع بغرنجی که این رژیم در شمال فلسطین اشغالی دارد، تاکید کردند که حزب‌الله با شلیک موشک‌های خود، مانع از بازگشت شهرک‌نشینان صهیونیست به منازل خود شده است.

خبر مرتبط
هراس از جنگ با حزب الله لحظه ای اسرائیلی ها را رها نمی کند

منابع وابسته به اسرائیل اعلام کردند که این رژیم برای جنگ تمام عیار در جبهه شمالی آمادگی ندارد.

 محافل صهیونیست به ویژه افسران رژیم اسراییل درباره بازگشت شهرک نشینان صهیونیست به شمال فلسطین اشغالی بحث و جدل دارند.

سرهنگ «آوی مرتسیانو» فرمانده تیپ ۷۶۹ ارتش رژیم صهیونیستی از بازگشت شهرک نشینان مجاور جنوب لبنان به منازلشان حمایت کرد، اما «اسرائیل زیف» ژنرال احتیاط ارتش این رژیم اذعان کرد: شهرک کریات شمونه به شهر اشباح تبدیل شده است. آنچه رخ داده عکس قطعنامه ۱۷۰۱ است و ما عقب نشسته‌ایم.

از سوی دیگر «آویحای اشترن» شهردار کریات شمونه گفت: تا زمانی که تهدید وجود دارد، ساکنان را برنمی‌گردانیم، چگونه می توان مدارس و کودکستان‌ها را در شرایطی که تهدید موشکی وجود دارد، دایر کرد؟ ما باید ساکنان را هنگامی برگردانیم که راهکاری برای دو مشکل شلیک موشکهای ضدزره و رخنه نیروهای حزب الله بیابیم.

«گرشون هکوهین» ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی هم اذعان کرد که حزب الله با یک تلاش ساده یعنی شلیک سه تا چهار موشک در روز و حمله پهپادی مانع بازگشت شهرک نشینان به منازلشان شده است. تخلیه ده‌ها هزار صهیونیست کار دشواری است. حزب الله همچنین موفق شده که مانع درگیری تمام عیار شود. آنچه در مرز با لبنان رخ می‌دهد، جنگی سخت و زمان بر است.

از سوی دیگر «نیرا شاویک» نماینده سابق کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی گفت: مقاومت لبنان بدون وارد کردن هیچ نیرویی، شهرک های شمال را به کنترل درآورده، همانطور که مقاومت فلسطین در غزه، شهرک «کفار عزه» را به کنترل درآورد.

«داویر کاریف» مسئول سابق شاباک هم به کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی گفت: ما عملا وارد جنگ سوم با لبنان شده ایم. توان حزب الله بسیار بیشتر از حماس و قدرت آتش آن کاملا متفاوت است. سئوال این است که آیا جنگ تمام عیار در شمال آغاز خواهد شد؟ آیا قدرت جنگی اسرائیل در برابر حزب الله کافی است؟ امیدواریم که درگیری ها در همین حد و کمتر بماند.

«مدان بار» رئیس اتحادیه خلبانان صهیونیست هم بیان کرد: مشاهده حزب الله با موشک های «برکان» خوفناک است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید