لاپید خواستار برکناری نتانیاهو شد

کدخبر: ۶۲۵۷۸۴
اقتصادنیوز: رهبر اپوزیسیون نتانیاهو در مصاحبه‌ای تاکید کرد نخست‌وزیر فعلی اسرائیل دیگر صلاحیت ندارد و باید زودتر برکنار شود.
لاپید خواستار برکناری نتانیاهو شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی معتقد است که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم صلاحیت پست خود را ندارد و او صهیونیست‌ها را از فاجعه‌ای به فاجعه دیگر هدایت می‌کند.

خبر مرتبط
چراغ سبز لاپید به نتانیاهو/ به جای وزیران افراطی به کابینه می‌آیم

اقتصادنیوز: رهبر احزاب مخالف کابینه اسرائیل روز چهارشنبه گفت که آماده است برای آزادی اُسرا در غزه، جایگزین دو وزیر افراطی کابینه کنونی نتانیاهو شود.

براساس گزارش آناتولی، لاپید، رئیس حزب آینده‌ای وجود دارد در مصاحبه با روزنامه عبری معاریو که روز پنجشنبه منتشر شد، گفت: نتانیاهو واجد شرایط نیست و باید مدت‌ها پیش می‌رفت. 

او ادامه داد: نتانیاهو ما را از فاجعه‌ای به فاجعه دیگر می‌برد، بهتر است دولت جایگزین بدون نتانیاهو تشکیل شود و اگر اینطور نیست اجازه دهید به انتخابات برویم.

خبر مرتبط
لاپید:اسرائیل باید در روابط خود با روسیه تجدید نظر کند

اقتصادنیوز : رهبر اپوزیسیون اسرائیل می‌گوید که تل آویو مسکو را به خاطر موضعش در قبال جنگ غزه نمی‌بخشد.

رهبر اپوزیسیون این رژیم اعلام کرد: نتانیاهو ۷۴ ساله است، اما چیزی که مرا آزار می‌دهد سن او نیست، بلکه او دیگر صلاحیت ندارد و باید مدت‌ها پیش به خانه خود باز می‌گشت. برای نتانیاهو هیچ اهمیتی ندارد اسرائیل به آتش کشیده شود، مهم این است که او در قدرت بماند.

خبر مرتبط
حمله تند لاپید به نتانیاهو/ او قادر به اداره اسرائیل در زمان جنگ نیست

اقتصادنیوز: رهبر اپوزیسیون اسرائیل نخست وزیر این رژیم را در اداره اسرائیل در زمان جنگ ناتوان دانست.

 لاپید ادامه داد: اینکه من با صدای بلند درباره لزوم جایگزینی دولت صحبت می‌کنم خود گویای این است که بی‌بی (نتانیاهو) صلاحیت لازم را ندارد. تا زمانی که وی بر سر کار است، دستیابی به اهداف (مربوط به جنگ غزه) غیرممکن است.

 لاپید در پاسخ به این سوال که آیا معتقد است کابینه نتانیاهو در سال جاری دوام نخواهد آورد، گفت: بله، این دولت در سال ۲۰۲۴ دوام نخواهد آورد.

نتانیاهو با انتقاد‌های مکرر از سوی صهیونیست‌ها و تعدادی از سیاستمداران، حتی افراد وابسته به شورای جنگ، در پس زمینه بحران اسرای صهیونیستی در نوار غزه و ناتوانی در یافتن راهی برای تضمین بازگشت زنده آنان به اراضی اشغالی، مواجه است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید