دستگیری 7 مظنون به همکاری با موساد توسط پلیس ترکیه

کدخبر: ۶۲۵۸۹۲
اقتصادنیوز : به گفته منابع امنیتی، پلیس ترکیه در مجموع هفت مظنون را که اطلاعاتی را به سازمان جاسوسی اسرائیل ،موساد، منتقل کرده بودند، دستگیر کرده است.
 دستگیری 7 مظنون به همکاری با موساد  توسط پلیس ترکیه

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، منابعی که نخواستند نامشان فاش شود، گفتند که سازمان اطلاعات ملی ترکیه (MIT) و اداره کل امنیت عملیات مشترکی را در استانبول و استان ازمیر غربی برای دستگیری مظنونان انجام دادند.

براساس گزارش آناتولی، در طی عملیات همزمان، پلیس هفت مظنون از ۹ مظنونی را که با دستور قضایی تحت تعقیب بودند، دستگیر کرد. این دو نفر پیشتر دستگیر شده بودند.

خبر مرتبط
پایان گروگانگیری در ترکیه/ مظنون بازداشت شد

هفت کارگری که توسط یک فرد مسلح در کارخانه شرکت آمریکایی «پروکتور اند گمبل»، در اطراف استانبول گروگان گرفته شده بودند آزاد شده‌اند.

تحقیقات انجام شده توسط دفتر دادستان عمومی استانبول نشان داد که ۹ مظنون اطلاعات را از طریق کارآگاهان خصوصی به موساد فروخته‌اند.

سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی فعالیت‌هایی مانند جمع‌آوری اطلاعات بیوگرافی، شناسایی، تحقیق، مستندات تصویری و تصویری، ردیابی زنده و قرار دادن دستگاه‌های ردیابی در برابر اهداف خود را انجام می‌دهد.

سازمان اطلاعات ترکیه در دسامبر ۲۰۲۲ عملیاتی را علیه کارآگاهان خصوصی و کارکنان تاکتیکی موساد ترتیب داد و ۶۸ نفر در نتیجه تلاش‌های آن دستگیر شدند.

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید