درخواست مهم شولتس از اسرائیل

کدخبر: ۶۲۶۶۹۷
اقتصادنیوز : صدراعظم آلمان از اسرائیل خواست دستیابی غیرنظامیان غزه به کمک‌های بشردوستانه و حمایت در برابر حملات را تضمین کند.
درخواست مهم شولتس از اسرائیل

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، اولاف شولتس، صدراعظم آلمان در کنفرانس مطبوعاتی مشترکی با گابریل اتل، نخست وزیر فرانسه در برلین گفت: آلمان در کنار اسرائیل است اما در عین حال ما از اسرائیل می‌خواهیم دستیابی فلسطینی‌ها در غزه به کمک‌های بشردوستانه و فراهم کردن بهترین حمایت از ساکنان غیرنظامی طی عملیات نظامی را تضمین کند. من در گفتگوهایم با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل بار دیگر این را توضیح دادم.

خبر مرتبط
حمله موشکی جدید حزب‌الله به اسرائیل / شهرک نشینان مرگیلوت غافلگیر شدند

اقتصادنیوز : منابع خبری از حمله جدید مقاومت اسلامی لبنان به شهرک اسرائیل نشین «مرگیلوت» در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش روسیا الیوم، نخست وزیر فرانسه نیز گفت: با توجه به وضعیت انسانی در نوار غزه و کشته شدن غیرنظامیان فلسطینی باید به قوانین بین‌المللی احترام گذاشت و آتش بس انسانی را برای رساندن کمک‌ها به غیرنظامیان محقق کرد.

وی تاکید کرد: تنها راهکار مسالمت آمیز بین اسرائیل و فلسطین راه حل تشکیل دو دولت است؛ طوری که بتوانند در صلح و امنیت زندگی کنند. این طرحی است که ما همواره از آن دفاع کرده‌ایم.

از هفت اکتبر با شروع عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی این رژیم جنگ ویرانگری را با حمایت آمریکا علیه نوار غزه به راه انداخت که منجر به شهادت بیش از ۲۷ هزار نفر و زخمی شدن بیش از ۶۶ هزار نفر دیگر شده است که بیشتر آنها زن و کودک هستند.

این جنگ همچنین به ویرانی گسترده بیشتر مناطق غزه و فاجعه انسانی بی‌سابقه در این منطقه منجر شده است.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید