میزان افزایش شرکت ‌کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن به روایت وزیرکشور

کدخبر: ۶۲۷۹۳۴
اقتصادنیوز: وزیر کشور از افزایش شرکت ‌کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن امسال خبر داد.
میزان افزایش شرکت ‌کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن به روایت وزیرکشور

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس وزیر کشور گفت: حضور متراکم و پرشمار مردم حتی در ارزیابی‌های محافظه‌کارانه، نشان‌دهنده ۲۰ درصد افزایش مشارکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

احمد وحیدی بعد از ظهر دوشنبه 23 بهمن 1402 در تشریح موارد مطرح شده در نشست هم‌اندیشی با استانداران در وزارت کشور به خبرنگاران گفت: در انتخابات 11 اسفند 1402 ،   ۳.۵میلیون رای اولی داریم.

وی هم‌چنین خبر داد: نامزدهای انتخابات تا ۲۵ بهمن فرصت دارند حوزه انتخابیه خود را جابجا کنند.

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حداقل ۲۰ درصد افزایش داشته است

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: آنچه در ۲۲ بهمن رخ داد، بسیاری از رسانه‌های خارجی را متعجب کرد. البته از ملت بزرگ ما این حماسه‌آفرینی‌ها و شگفتی‌سازی‌ها تعجب ندارد.

وحیدی ادامه داد: با عنایت خدا و تمهیدات اندیشیده‌شده در شورای تأمین استان‌ها و شهرستان‌ها، این راهپیمایی بدون هیچ‌گونه حادثه‌ای برگزار شد.

وی افزود: حضور متراکم و پرشمار مردم حتی در ارزیابی‌های محافظه‌کارانه، نشان‌دهنده ۲۰ درصد افزایش مشارکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن است. هرچند که در برخی نقاط تا ۷۰ و ۸۰ درصد افزایش هم به ما گزارش شده است.

وزیر کشور یادآور شد: امیدواریم که در ۱۱ اسفند هم همین اتفاق رخ دهد و تمام تلاش‌های دشمنان و معاندان تلاش می‌کنند با یأس‌آفرینی، مردم ما را از صندوق‌های رأی دور کنند حتماً ناموفق شوند. به‌ویژه با حضور رأی‌اولی‌ها که ۳ و نیم میلیون نفر هستند، انتخابات پرشوری داشته باشیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید