جمهوری اسلامی: بسیاری از مسئولین، در جای واقعی خود نیستند

کدخبر: ۶۲۸۲۶۹
اقتصادنیوز: اگر هر کس درست سر جای خود باشد، همه چیز درست می‌شوند. مشکلات جایی پدید می‌آیند و رو به افزایش می‌نهند که افراد سر جای خود نباشند.
جمهوری اسلامی: بسیاری از مسئولین، در جای  واقعی خود نیستند

به گزارش اقتصادنیوز روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: "مایکل فلپس، بزرگترین شناگر تاریخ قدش 194 سانتی متر است. یوسین بولت هم بزرگترین دونده تاریخ هم 194 سانتی متر قد دارد. اما اگر این دو نفر جا به جا می‌‌شدند نه فلپس بزرگترین شناگر تاریخ می‌شد و نه بولت بزرگترین دونده تاریخ!"

دلیلش چنین نوشته شده بود که "فلپس بالاتنه بلند و پایین تنه کوتاهی دارد و این باعث می‌شود سریعتراز بقیه خودش را در آب رو به جلو هل بدهد و برعکس، بولت پایین تنه بلند و بالاتنه کوتاهی دارد و باعث می‌شود بتواند گام‌هایش را بلندتر از بقیه بردارد."

می‌شود نتیجه گرفت اولین شرط بهترین بودن این است که افراد در بهترین جای ممکن، قرار بگیرند. در درست‌ترین جایی که با توان و دانش شان همراستا باشد. به تحصیلات و رشته و تخصص و کارنامه متولیان امور که نگاه کنیم خواهیم فهمید که چند درصدشان در جای خود قرار دارند. اما وضعیتِ جامعه می‌گوید خیلی‌ها جا به جا مسئولیت‌ها را پذیرفته‌اند. تا هرکس در جای خود قرار نگیرد در شرایطِ ما مردم هم چیزی زیاد تغییر نخواهد کرد حتی اگر مسئولان زیادی تغییر کنند!

 

23302

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید