فوری / حمله پهپادی اسرائیل به جنوب لبنان

کدخبر: ۶۲۹۷۸۵
اقتصادنیوز: یک هواپیمای بدون سرنشین اشغالگران اسرائیلی، دو موشک به شهرک «مروحین» در جنوب لبنان شلیک کرد.
فوری / حمله پهپادی اسرائیل به جنوب لبنان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، منابع محلی بامداد چهارشنبه از حمله هوایی مجدد ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان خبر دادند.

شبکه «المنار» گزارش داد، یک هواپیمای بدون سرنشین اشغالگران، دو موشک به اطراف شهرک «مروحین» شلیک کرد.همچنین نظامیان صهیونیست از پایگاه «العباد» در شمال فلسطین اشغالی، به سمت مواضعی در شهرک «حولا» رگبار گلوله بستند.

صهیونیست‌ها از زمان اجرای عملیات «طوفان الاقصی» توسط رزمندگان جنبش مقاومت حماس در تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۲۳، علاوه بر نوار غزه به مناطق جنوب لبنان نیز حملات توپخانه‌ای و هوایی انجام می‌دهند.جنبش مقاومت اسلامی لبنان نیز در حمایت از عملیات طوفان الاقصی، پایگاه‌های نظامی صهیونیست‌ها در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.

خبر مرتبط
تجاوز دوباره آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن

اقتصادنیوز: شبکه المیادین بامداد چهارشنبه گزارش داد که آمریکا و انگلیس بار دیگر مناطقی را در یمن هدف قرار دادند.

حزب‌الله همواره تاکید کرده است که این حملات در حمایت از مردم غزه و نیروهای مقاومت فلسطین انجام شده و تا زمان تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.پیش از این نیز رسانه‌های لبنانی شامگاه چهارشنبه از جنایت جدید اشغالگران در جنوب این کشور، با ۸ شهید و چندین زخمی در پی حمله به شهر «النبطیه» خبر داده بودند.

«هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی حزب‌الله در واکنش به این حمله اشغالگران گفت: «تجاوزی که امروز در جنوب لبنان رخ داد و به دنبال آن چند غیرنظامی و کودک به شهادت رسیدند، نمی‌تواند بدون پاسخ بماند».

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید