حمله راکتی حماس به گروهی از نظامیان اسرائیلی/ 3 نظامی اسرائیلی کشته شدند

کدخبر: ۶۲۹۹۴۵
اقتصادنیوز: گردان‌های القسام از به هلاکت رساندن سه نظامی صهیونیست در غزه خبر داد.
حمله راکتی حماس به گروهی از نظامیان اسرائیلی/ 3 نظامی اسرائیلی کشته شدند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، گردان‌های «عزالدین القسام» شاخه نظامی حماس امروز- چهارشنبه- در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک مجموعه نظامی صهیونیستی که در یک منزل در غزه پناه گرفته بودند را با راکت ضد استحکامات «تی بی جی» هدف قرار داده است.

به نقل از المیادین، در این بیانیه آمده است که در این عملیات ۳ نظامی صهیونیست به هلاکت رسیدند و بالگردهای صهیونیستی در منطقه الامل در خان‌یونس فرود آمده و اجساد آن‌ها را منتقل کردند.

ساعاتی پیش گردان‌های القدس - شاخه نظامی جهاد اسلامی - اعلام کرد که ۲ خودروی صهیونیست را با بمب‌های «ثاقب» در محله الزیتون در جنوب شرقی شهر غزه منهدم کردند.

گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس اعلام کرد که یک سرباز اسرائیلی را در محله الزیتون در شهر غزه هدف تیراندازی قرار داده و از پای درآورده‌است.

این گردان‌ها همچنین گفت تانک اسرائیلی از نوع مرکاوا ۴ را با گلوله راکت یاسین ۱۰۵ در جنوب محله الزیتون هدف قرار داده‌است.

پیشتر رادیو ارتش اشغالگر نیز گزارش داد نیروهای ارتش با سه حادثه جدی در محله الزیتون در شهر غزه مواجه شدند که منجر به تلفات انسانی شد.

در حالی که جنگ غزه وارد صد و سی و هشتمین روز خود شده‌است، همزمان با تهاجم زمینی به منطقه ساحلی مواصی خان یونس در جنوب نوار غزه، هواپیماهای اشغالگر به شهر رفح حمله کردند. همچنین رادیو ارتش اشغالگر روز سه شنبه از آغاز عملیات نظامی در محله الزیتون خبر داد.

وزارت بهداشت غزه امروز-چهارشنبه- اعلام کرد که تعداد قربانیان تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفت اکتبر ۲۰۲۳ به ۲۹ هزار و ۳۱۳ شهید و ۶۹ هزار و ۳۳۳ زخمی رسیده‌است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید