حزب الله انتقام گرفت/ موشکباران سرزمین‌های اشغالی

کدخبر: ۶۳۰۰۰۸
اقتصادنیوز: پس از حملات شدید عصر امروز (چهارشنبه) حزب‌الله لبنان به پایگاه‌های اسرائیل، منابع رسانه‌ای از شلیک بیش از ۱۰ موشک دیگر از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.
حزب الله انتقام گرفت/ موشکباران سرزمین‌های اشغالی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  ایرنا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی در این باره گزارش دادند که بیش از ۱۰ موشک از لبنان به سمت مواضع رژیم صهیونیستی در منطقه الجلیل غربی پرتاب شد.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: با سلاح‌های مناسب، یک موضع نظامیان دشمن در مستعمره «آویویم» را هدف قرار دادیم و تعدادی از آنها را کشته و مجروح کردیم.

حزب‌الله در بیانیه دیگری اعلام کرد: مجاهدان ما در پاسخ به حملات اسرائیل به روستاها و منازل غیرنظامیان به ویژه حمله به غیرنظامیان در مجدل زون، مستعمره «متسوا» را با موشک‌های «کاتیوشا» هدف قرار دادند.

منابع رسانه‌ای بعد از ظهر امروز نیز از موج جدید حملات حزب‌الله لبنان به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن چهار پایگاه و یک شهرک صهیونیست نشین خبر داده بودند.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز طی روز گذشته اعلام کردند که حزب‌الله با عملیات‌های خود، ساکنان شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی را به اسارت گرفته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید