حمله حزب الله به اسرائیل/ موشک‌های مقاومت بر پادگان «السماقه» آوار شد

کدخبر: ۶۳۰۱۳۰
اقتصادنیوز: مقاومت اسلامی لبنان یک مرکز نظامی دیگر رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
حمله حزب الله به اسرائیل/ موشک‌های مقاومت بر پادگان «السماقه» آوار شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، در این حمله ۲ موشک به مرکز نظامی «السماقه» شلیک شد و مقر تیپ ۷۶۹ اشغالگران هدف قرار گرفت.

بر اساس گزارش المنار، حزب الله لبنان از شلیک دو موشک به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی در تپه های کفرشوبای اشغالی خبر دادند.

مقاومت اسلامی لبنان مرکز «السماقه» را در تپه های کفرشوبا هدف قرار داده است.

از سوی دیگر حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف و در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به روستاها و منازل و غیرنظامیان، رزمندگان مقاومت در ساعت ۸:۱۵ صبح امروز پنجشنبه ۲۲ فوریه ۲۰۲۴ مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در شهرک «کفریووال» با سلاح هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان همچنین در بیانیه دیگری اعلام کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت ۸:۱۵ صبح امروز مقر فرماندهی تیپ ۷۶۹ را در پادگان کریات شمونه با سلاح مناسب هدف قرار دادند.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز طی روز گذشته اعلام کردند که حزب‌الله با عملیات‌های خود، ساکنان شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی را به اسارت گرفته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید