جنجال تازه وزیر امنیت داخلی اسرائیل؛ اکسیژن رسانی به حماس را قطع کنید!

کدخبر: ۶۳۱۵۶۳
اقتصادنیوز: وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خواستار توقف کمک‌های بشردوستانه به فلسطینیان در غزه به خاطر امنیت سربازان صهیونیست شد.
جنجال تازه وزیر امنیت داخلی اسرائیل؛ اکسیژن رسانی به حماس را قطع کنید!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بن غفیر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ساعاتی پس از جنایت ارتش اشغالگر در خیابان «الرشید»، ارسال کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه را مانند رساندن «اکسیژن به حماس» دانست و ادعا کرد: «امروز ثابت شد که انتقال کمک‌های بشردوستانه به غزه در حالی که گروگان‌های ما در این منطقه نگهداری می‌شوند، نه تنها دیوانگی است بلکه سربازان ارتش اسرائیل را نیز به خطر می‌اندازد». 

به گزارش الجزیره، این مقام صهیونیست در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که حادثه امروز  «یکی دیگر از دلایل روشنی است که ما باید انتقال این کمک‌ها را متوقف کنیم». 

گفتنی است سربازان اشغالگر امروز (پنجشنبه) در جنایتی دیگر، به فلسطینیانی که در صف دریافت کمک‌های بشردوستانه بودند حمله کردند. بیش از ۱۰۰ شهروند فلسطینی طی این حمله به شهادت رسیده و صد‌ها نفر زخمی شدند.

خبر مرتبط
پیامی که از اسرائیل به علی‌اف رسید

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پیامی انتخاب مجدد «الهام علی‌اف» به عنوان رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان را تبریک گفت.

بازماندگان این قتل عام می‌گویند تانک‌های ارتش اشغالگر به صورت مستقیم آنان را هدف قرار داده‌اند. بسیاری از افرادی که هدف گلوله قرار گرفتند در حال حمل کردن بسته‌های کمکی مواد غذایی بودند. 

مصر این حمله را «جنایتی شرم‌آور» و «نقض آشکار قوانین بین‌المللی» توصیف کرده و خواستار پایان دادن به جنگ غزه شد.

خبر مرتبط
واکنش آمریکا به حمله اسرائیل به آوارگان فلسطین در اطراف کاروان کمک‌رسانی

اقتصادنیوز: آمریکا در واکنش به حمله اسرائیل به آوارگان فلسطین در اطراف کاروان کمک رسانی با ابراز تاسف گفت که این یک حادثه جدی است و در حال بررسی گزارش ها هستیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید