سخنگوی دولت: در انتخابات کسی نباید تماشاچی باشد

کدخبر: ۶۳۱۷۱۹
اقتصادنیوز: سخنگوی دولت اظهار کرد: هیچکس نباید اجازه دهد دیگری برای آینده فردی او تصمیم بگیرد و کسی هم نباید تماشاچی صرف باشد.
سخنگوی دولت: در انتخابات کسی نباید تماشاچی باشد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، علی بهادری جهرمی عصر امروز - ۱۱ اسفند - پس از بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: حماسه ملی که در این روز پرشکوه وحدت ملی و نمایش اراده ملت ایران رقم می‌خورد در درجه اول به واسطه مردم و در درجه دوم توسط عوامل اجرایی مانند وزارت کشور، شورای نگهبان و سایر دستگاه و مجموعه‌های نظارتی که امنیت انتخابات را تامین می‌کنند، است.

وی افزود: بر اساس گزارشی که ارائه شده، در جریان انتخابات تاکنون مسئله قابل توجهی در فرایندهای اجرایی رخ نداده و موردی هم نبود که سریعا پیگیری و رفع نشود.

خبر مرتبط
لحظه سوءقصد به امام جمعه موقت شهرستان میبد + فیلم

اقتصادنیوز: اولین تصاویر از سوءقصد به امام جمعه موقت شهرستان میبد را در ویدئوی ارائه‌شده ملاحظه کنید.

دبیر هیات دولت افزود: طبیعتا نسلی از مشارکت کنندگان ترجیح می‌دهند صبح برای مشارکت در انتخابات حضور ‌پیدا کنند و برخی جوان‌ترها، بعدازظهر را برای رای‌دهی انتخاب می‌کنند. از آنان هم خواهش می‌کنیم رای دادن را به ساعات آخر موکول نکنند یا از حق ملی خود نگذرند.

بهادری جهرمی تأکید کرد: هیچکس نباید اجازه بدهد دیگری برای آینده فردی او تصمیم بگیرد. طبیعتا کسی هم نباید تماشاچی صرف باشد که دیگران برای آینده زندگی جمعی و آینده مسیر حرکت سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور تصمیم بگیرند.

وی ادامه داد: آنانی که پیشرو و فعال هستند و حرفی برای زدن در ساحات مختلف دارند، حتماً امروز می‌آیند و اجازه نخواهند داد دیگران برای او تصمیم بگیرند. هرچه مشارکت بیشتر باشد انتخاب هم هوشمندانه‌تر است.

سخنگوی دولت تاکید کرد: هرچه دایره مشورت و تضارب آرا گسترش پیدا کند، امکان وصول به هدف صحیح بیشتر خواهد بود. باید نگاه‌ها و سلیقه‌های مختلف بیایند آرا و نظرات خود را در قالب انتخاب گزینه‌هایی که به نگاه‌های آنان نزدیکتر هستند، در صندوق‌ها بریزند تا همه بتوانیم بهترین آینده را برای ساختن کشور رقم بزنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید