ضربه سنگین به نظامیان اسرائیل در غزه / سه نظامی به هلاکت رسیدند

کدخبر: ۶۳۱۹۹۸
اقتصادنیوز: سه نظامی در نبردهای نوار غزه کشته و ۱۴ نفر دیگر زخمی شدند که حال پنج نفر از آنها وخیم است.
ضربه سنگین به نظامیان اسرائیل در غزه / سه نظامی به هلاکت رسیدند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی شنبه شب از هلاکت سه نظامی صهیونیست در خان یونس واقع در جنوب غزه خبر داد.

الجزیره گزارش داد، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، سه نظامی در نبردهای نوار غزه کشته و ۱۴ نفر دیگر زخمی شدند که حال پنج نفر از آنها وخیم است.

دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت که این افراد بر اثر انفجار بمب در خان یونس در جنوب نوار غزه کشته و زخمی شدند.

وی همچنین تأکید کرد که درگیری‌ها در خان یونس سخت است.

ارتش رژیم صهیونیستی که از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در ۷ اکتبر (۱۵ مهر) به طور قطره چکانی هر روز اسامی شماری از نظامیان کشته شده خود را اعلام می‌کند، با گذشت بیش از ۴ ماه از جنگ غزه، حجم خودسانسوری خود را بسیار بالاتر برده است. بسیاری از خانوداه‌های نظامیان صهیونیست از سرنوشت فرزندان اعزامی خود به نوار غزه اطلاع کمی دارند و بعضا یک خبرنگار و یا یک نظامی صهیونیست آماری ارائه می‌دهد و ولوله‌ای در سرزمین‌های اشغالی ایجاد می‌کند.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی»، جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۱۰ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید