خوش‌بینی بایدن به انتخابات ۲۰۲۴ / ترامپ بازنده است

کدخبر: ۶۳۲۴۲۱
اقتصادنیوز: بایدن نسبت به پیروزی در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا ابراز امیدواری کرد و گفت: ترامپ بازنده‌ای است که باز هم نتیجه انتخابات را به چالش خواهد کشید.
خوش‌بینی بایدن به انتخابات ۲۰۲۴ / ترامپ بازنده است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا با بیان این‌که از پیروزی خود در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ این کشور مطمئن است، پیش‌بینی کرد که «دونالد ترامپ» مانند انتخابات قبلی، سلامت انتخابات را زیر سوال برده، به نتیجه اعتراض خواهد کرد.

او در گفت‌وگو با روزنامه نیویورکر گفت: «وقتی من پیروز شوم - البته اگر بشوم - فکر می‌کنم او با آن مخالفت خواهد کرد. مهم نیست نتیجه چه باشد.»

خبر مرتبط
واکنش ترامپ به حکم دیوان عالی آمریکا / «پیروزی بزرگ برای آمریکا!!!»

اقتصادنیوز: دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا به حکم دیوان عالی این کشور که به سود وی صادر شد، واکنش نشان داد.

بایدن در ادامه با بیان این‌که ترامپ برای پیروزی به هر کاری دست خواهد زد، او را یک بازنده خطاب کرد و گفت: هرگز رفتار مناسبی از خودش نشان نخواهد داد.

وقتی از بایدن در مورد تنش‌های احتمالی پس از انتخابات پرسش شد، او تاکید کرد، آمریکایی‌ها نظرات ترامپ را درباره سیاست رد خواهند کرد. او گفت: «ما به‌عنوان یک دموکراسی چطور می‌توانیم رئیس‌جمهوری را برگزینیم که می‌گوید خشونت مناسب است؟»

او همچنین مدعی شد که رسانه‌های آمریکا در برابر تهدید ترامپ منفعل هستند و در ارزیابی تهدیدی که ترامپ متوجه آمریکا می‌کند، ناتوان بوده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید