بی اطلاعی نتانیاهو از دستور فوری وزیر خارجه اسرائیل

کدخبر: ۶۳۲۵۴۱
اقتصادنیوز :​ اسرائیل نماینده‌اش در سازمان ملل را برای رایزنی فراخواند درحالیکه نتانیاهو از آن بی‌اطلاع است.
 بی اطلاعی نتانیاهو از دستور فوری وزیر خارجه اسرائیل

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «یسرائیل کاتس»، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی دوشنبه گفت: «به گلعاد آردان، نماینده‌مان در سازمان ملل دستور دادم فورا برای مشورت و گفت‌وگو درخصوص تلاش سازمان ملل برای نادیده گرفتن گزارشی درباره حماس و حامیانش درخصوص وقایع روز هفت اکتبر به اسرائیل بازگردد.»

به نقل از خبرگزاری سما، این وزیر صهیونیست گفت که آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل این گزارش را نادیده گرفته‌است.

خبر مرتبط
دستور جدید نتانیاهو به سفارت اسرائیل در لندن

اقتصادنیوز : رسانه‌ عبری گزارش داد که دفتر بنیامین نتانیاهو به سفارت دولت خود در لندن دستور داده تا با سفر برنامه‌ریزی شده «بنی گانتس» به پایتخت انگلیس که هفته آینده انجام می‌شود، همکاری نکند.

این در حالی است که رسانه‌های عبری گزارش دادند بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر از موضوع فراخواندن سفیر رژیم صهیونیستی از سازمان ملل برای مشورت خبر ندارد.

گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس هفتم اکتبر عملیات طوفان الاقصی را در واکنش به تجاوزات رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی و حملاتش علیه فلسطینی‌ها در قدس آغاز کرد. به دنبال این عملیات رژیم صهیونیستی جنگ ویرانگر غزه را به راه انداخت که به شهادت و زخمی شدن ده‌ها هزار فلسطینی منجر شده‌است.

رژیم صهیونیستی و حامیانش از جمله آمریکا از آغاز طوفان الاقصی برای متهم کردن حماس به جرایمی بی‌اساس و دروغین تلاش کرده‌اند.

کاتس گفت: گوترش به رغم اختیاراتی که دارد از شورای امنیت نخواست نشستی را برای اعلام حماس به عنوان «سازمان تروریستی» و اعمال تحریم‌ها علیه حامیانش برگزار کند.

در این راستا استفان دوجاریک، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل دوشنبه اعلام کرد دبیرکل سازمان ملل برای نادیده گرفتن آن تلاش نکرده‌است.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید