حمله با چاقو به یک اسرائیلی در قدس اشغالی+ عکس

کدخبر: ۶۳۲۹۲۱
اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای فلسطین امروز (چهارشنبه) از یک عملیات ضدصهیونیستی در قدس اشغالی و مجروح شدن یک صهیونیست در این عملیات خبر دادند.
حمله با چاقو به یک اسرائیلی در قدس اشغالی+ عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، خبرگزاری «شهاب» در این باره گزارش داد یک صهیونیست در نزدیکی منطقه «نیوی یعقوب» در قدس اشغالی با چاقو مورد اصابت قرار گرفت.

اخبار اولیه حاکی از زخمی شدن یک صهیونیست در جریان این عملیات است.

عملیات ضد صهیونیستی، این بار در قدس اشغالی

در پی این عملیات ضد صهیونیستی، نظامیان رژیم اشغالگر، منطقه را محاصره کردند و در حال تحقیقات در این زمینه هستند.

طبق این گزارش، مجری عملیات به سلامت از محل گریخته است.

همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری نیز عملیات‌هایی را در پاسخ به جنایت‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه اهالی غزه انجام داده‌اند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت. این رژیم برای جبران شکست اطلاعاتی-نظامی خود در عملیات طوفان الاقصی و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید