آنروا اعلام کرد :

مرگ تلخ کودکان غزه به دلیل گرسنگی و تشنگی

کدخبر: ۶۳۳۱۹۹
اقتصادنیوز : کمیسر کل آژانس کار و امدادرسانی آوارگان فلسطینی «آنروا» اعلام کرد که وضعیت در غزه فراتر از تمامی تصورات است و ما در هیچ بحران پیشینی چنین وضعیتی را ندیده بودیم.
مرگ تلخ کودکان غزه به دلیل گرسنگی و تشنگی

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، کمیسر کل آنروا عنوان داشت که باید اجازه ورود کامیون‌های حامل کمک از طریق گذرگاه‌های غزه داده شود و ارسال هوایی کمک‌ها مایه بی‌نیازی از کمک‌های زمینی نیست.
وی تصریح کرد: ما خواهان گشودن گذرگاه‌های زمینی برای رساندن کمک‌های انسانی به غزه هستیم. ما با فاجعه‌ای مواجه هستیم که فقط مربوط به غذا در نوار غزه نیست، وضعیت در آنجا فراتر از تمامی تصورات است و ما در هیچ بحران پیشینی چنین وضعیتی را ندیده بودیم.
کمیسر کل آنروا خاطرنشان کرد: نوار غزه در آستانه ورود به قحطی قرار گرفته است و کودکان در آنجا به خاطر گرسنگی و تشنگی می‌میرند.

خبر مرتبط
آنروا: جنگ غزه جان والدین 17 هزار کودک را گرفت

اقتصادنیوز : یک نهاد بین المللی وابسته به سازمان ملل از شهادت تدریجی کودکان فلسطینی در نوار غزه در برابر چشمان جهانیان انتقاد کرد.

وی افزود: باید اراده سیاسی برای گشودن گذرگاه‌های زمینی در مقابل ورود کامیون‌های حامل کمک به نوار غزه وجود داشته باشد.
کمیسر کل آنروا تصریح کرد: ما تا به الان هیچ شواهدی را دریافت نکردیم که ادعاهای اسرائیل در مورد متهم کردن کارمندان آنروا به مشارکت در حمله هفتم اکتبر را تایید کند. منحل کردن آنروا تا قبل از دستیابی به راه حل سیاسی دائمی، یک اشتباه خواهد بود.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید