نعیم قاسم: اسرائیل در باتلاقی که ایجاد کرده خواهد ماند

کدخبر: ۶۳۳۴۶۶
اقتصادنیوز : معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی آمریکا را عامل اصلی حملات به غزه و اسرائیل را ابزار این کشور دانست.
 نعیم قاسم: اسرائیل در باتلاقی که ایجاد کرده خواهد ماند

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در جریان مراسم یادبود «شهدای راه قدس» اظهار کرد: ما در غزه با ۲ صحنه روبه‌رو هستیم؛ نخست صحنه مقاومتی که با شجاعت تمام در حال جنگ است، صحنه‌ای که رزمندگان تا فاصله صفر به تانک نزدیک می‌شوند و اهالی در مقابل کشتار، ویرانی، آوارگی، گرسنگی و تشنگی صبور بوده و آن را تحمل می‌کنند و برای آزادی سرزمینمان و آزادسازی فلسطین و قدس منطق مقاومت را در پیش گرفته‌اند.

خبر مرتبط
واکنش نعیم قاسم به عملیات نظامی قدس/ زمان نابودی اسرائیل نزدیک می‌شود

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد: زمان زوال اسراییل نزدیک می‌شود، آیا صبح نزدیک نیست؟

وی گفت: صحنه دیگر، صحنه دشمن اسرائیلی - آمریکایی است، آنچه امروز می‌بینیم یک تصمیم آمریکایی و اسرائیلی است و حتی موضوع فراتر از این است و درواقع اسرائیل عصا و ابزاری است که آمریکا از آن استفاده می‌کند.

نعیم قاسم افزود: این دشمن وحشی غیرنظامیان، کودکان، زنان و سالمندان را می‌کشد، وارد بیمارستان‌ها می‌شود، از ورود تجهیرات پزشکی، دارو و آذوقه جلوگیری می‌کند و هر روز پروژه تخریب سازمان یافته‌ای را انجام می‌دهد.

وی همچنین تصریح کردند: در مواجهه با این ۲ صحنه، ما با ۲ انتخاب روبه‌رو هستیم؛ یا با این دشمن غاصب وحشی همراه شویم و یا با مقاومت و صاحبان سرزمین فلسطین. آنهایی که با اسرائیل تبانی کردند و آنهایی که نتوانستند از مقاومت حمایت کنند در تاریخ ثبت خواهند شد و هیچ عرب، مسلمان و هیچ انسانی نمی‌تواند بگوید که این تحولات ارتباطی به او ندارد.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان ادامه داد: اسرائیل تاکنون با وجود این همه وحشیگری به هیچ چیزی نرسیده است و من به شما می‌گویم که هیچ دستاوردی نخواهد داشت و هر چقدر هم که طول بکشد اسرائیل در جهنمی که خود را در آن قرار داده است بدون دستیابی به اهدافش باقی خواهد ماند.

وی در این باره تاکید کرد: اسرائیل علی‌رغم همه حمایت‌های سیاسی، رسانه‌ای، مادی و تسلیحاتی که دریافت کرد، از دستیابی به اهدافش باز ماند و با این حال مقاومت همچنان پایدار است و عملیات‌هایش ادامه دارد.

نعیم قاسم همچنین اضافه کرد: ما با طوفان الاقصی در مقیاس فلسطین و منطقه غزه مواجه نیستیم، بلکه طوفان الاقصی یک طوفان سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اخلاقی در سطح جهانی ایجاد کرد و آثار خود را بر جای خواهد گذاشت و ما نتایجش را خواهیم دید.

نعیم قاسم درباره توافق آتش‌بس نیز خاطرنشان کرد: تنها راه‌حل توقف جنگ است و هرکس که بر روی شکست مقاومت حساب باز کرده است، متوجه شده است که مقاومت پایان‌پذیر نیست.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از جریان پول حقیقی در بازار سهام؛

      اقتصادنیوز: در هفته اخیر و همزمان با تداوم ریزش شاخص کل بورس تهران، روند خروج سرمایه از بورس تهران نیز ادامه داشت.

    کارگزاری مفید