اعتراف سنگین لاپید درباره نظامیان ارتش اسرائیل

کدخبر: ۶۳۴۰۱۹
اقتصادنیوز: رییس جریان مخالف کابینه کنونی اسرائیل اعلام کرد این رژیم برای جنگ در شمال سرزمین‌های اشغالی نظامیان کافی در اختیار ندارد.
اعتراف سنگین لاپید درباره نظامیان ارتش اسرائیل

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، اختلافات میان مقامات رژیم صهیونیستی در خصوص درگیری‌های جاری و درگیری‌های احتمالی پیشرو در سرزمین‌های اشغالی همچنان ادامه دارد.

المیادین گزارش داد، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که «یاییر لاپید» رییس جریان مخالف کابینه کنونی رژیم صهیونیستی در سخنانی شمار فعلی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی برای جنگ در جبهه شمالی این رژیم را کافی ندانسته است.

همچنین لاپید اعلام کرده است که در صورت عدم اعزام یهودیان «حریدی» به خدمت نظامی، رژیم صهیونیستی حق ندارد شمار بیشتری از شهرک‌نشینان را به خدمت در قالب نیروهای ذخیره فرا بخواند.

خبر مرتبط
3 پایگاه اسرائیل هدف حزب‌الله قرار گرفت+بیانیه مقاومت لبنان

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان در یک عملیات ویژه مقر پدافند هوایی و موشکی رژیم صهیونیستی را با ۴ پهپاد انتحاری هدف قرار داد.

این در حالی است که «اسحاق یوسف» خاخام ارشد سرزمین‌های اشغالی شنبه‌شب در سخنانی تهدیدآمیز تاکید کرده بود: اگر کابینه اسراییل ما را مجبور کند که به ارتش بپیوندیم همگی این منطقه را ترک خواهیم کرد.

پیش از این «بنی گانتز» وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرده بود که لایحه قانون نظامی که احزاب موسوم به حریدیم به دنبال تصویب آن هستند باعث وقوع درگیری‌های خطرناک در اراضی اشغالی خواهد شد.

وی در ادامه گفت که این درگیری‌های خطرناک بر روی عملکرد ارتش رژیم صهیونیستی سایه می‌اندازد. گانتز اضافه کرد: لایحه قانون نظامی پیشنهادشده خوب نیست.

سابق بر این روسای احزاب حریدیم با ارسال یک نامه خطاب به بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در صورت عدم تصویب این قانون برای انحلال کابینه تلاش خواهند کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید