ضربات مهلک حزب الله به 2 شهرک اسرائیل نشین

کدخبر: ۶۳۴۸۸۳
اقتصادنیوز : منابع وابسته به اسرائیل به فلج شدن زندگی شهرک نشینان در دو شهرک اسرائیل نشین در شمال فلسطین اشغالی بر اثر حمله های مقاومت اسلامی لبنان اشاره کردند.
ضربات مهلک حزب الله به 2 شهرک اسرائیل نشین

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر ، منابع رژیم صهیونیستی به خسارات سنگینی اشاره کردند که تداوم حمله های حزب الله به شمال فلسطین اشغالی وارد کرده است.

رسانه صهیونیستی معاریو گزارش داد: کریات شمونا و شلوهی، شهرک هایی هستند که بیشترین آسیب و زیان به آنها وارد شده است.

خبر مرتبط
بیانیه حزب الله لبنان درباره حملات به پایگاه های پدافند هوایی و موشکی اسرائیل

اقتصادنیوز : حزب‌الله لبنان از هدف قرار دادن پایگاه‌های پدافند هوایی و موشکی اسرائیل در شمال سرزمین‌های اشغالی با بیش از ۱۰۰ راکت خبر داد.

بر اساس گزارش این رسانه صهیونیست، زیان و آسیب وارده به بخش تجاری ۷۰ درصد از مورخه ۲۵ فوریه تا دوم مارس برآورد شده است.

پیش از این رسانه‌های عبری زبان به نقل از «تامیر هایمن»، فرمانده سابق لشکر امان گزارش داده‌اند که حزب الله توانسته است در جریان تنش‌هایی که تا کنون ادامه یافته؛ بیش از ۸۰ هزار شهرک نشین را از مناطق شمالی خارج کند.

تامیر هایمن همچنین افزوده است که حزب الله لبنان توانسته یک منطقه حایل در شمال ایجاد کرده است.

این درحالی است که شهرک‌نشینان شمال فلسطین اشغالی «افسرده» شده‌اند و این سوال را مطرح می‌کنند که برای پایان دادن به کابوس موشک‌های حزب الله چه باید کرد.

روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» در گزارش خود به نقل از یک شهرک‌نشین اسرائیلی که در یکی از شهرک‌های الجلیل در نزدیکی مرز لبنان زندگی می‌کند، نوشت: شهرک‌نشینان آنجا در میان موشک‌های حزب‌الله زندگی می‌کنند و اوضاع هولناک است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید