هلاکت ۴ نظامی اسرائیل توسط القسام

کدخبر: ۶۳۴۸۹۷
اقتصادنیوز : گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که یک گروه متشکل از ۴ نظامی اسرائیل را هدف قرار داده و این نظامیان را به هلاکت رسانده است.
 هلاکت ۴ نظامی اسرائیل توسط القسام

  به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر ، با وجود گذشت ۱۶۱ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی، عملیات‌های گروه‌های مقاومت فلسطین علیه نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه همچنان ادامه دارد.

خبر مرتبط
ضربات مهلک حزب الله به 2 شهرک اسرائیل نشین

اقتصادنیوز : منابع وابسته به اسرائیل به فلج شدن زندگی شهرک نشینان در دو شهرک اسرائیل نشین در شمال فلسطین اشغالی بر اثر حمله های مقاومت اسلامی لبنان اشاره کردند.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که در شهر «الزهرا» واقع در شمال غرب استان مرکزی نوار غزه، عملیات جدیدی را علیه یک گروه متشکل از ۴ نظامی صهیونیست به انجام رسانده است.

قسام تصریح کرد که مبارزان این گردان‌ها موفق شده‌اند این ۴ نظامی صهیونیست را که در حال انتقال بسته‌های انفجاری به داخل یک خانه بوده‌اند، با گلوله «تی بی جی» هدف قرار بدهند و این نظامیان صهیونیست را به هلاکت برسانند.

همچنین ۴ تانک مرکاوا ارتش رژیم صهیونیستی در شهر الزهرا از سوی مبارزان گردان‌های قسام با گلوله‌های «یاسین ۱۰۵» هدف قرار داده شد.

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) نیز از حمله توپخانه‌ای مبارزان این گردان‌ها به تجمعات نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شرق منطقه مرکزی نوار غزه خبر داد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید